;
coinex

لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز در کنار هیلاری کلینتون و جولیان مور [+فیلم]

لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز در کنار هیلاری کلینتون و جولیان مور دیده شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از حضور لیلا حاتمی ، جولیان مور و هیلاری کلینتون روی فرش قرمز جشنواره ونیز به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شد.

جولین مور ریاست هیات داوران این جشنواره را بر عهده دارد و آدری دیوان که سال گذشته شیر طلایی را برای فیلم «رویداد» برده،کازوئو اشی‌گورو، فیلمنامه نویس انگلیسی ژاپنی تبار، لئوناردو دی کاسترانزا ایتالیایی (کارگردان فیلم «قفس درون») مایانو کوهن آرژانتینی (کارگردان فیلم «بخش مسابقه اصلی») و رودریگو سوروگوئین (تهیه کننده فیلم «مادر») دیگر داوران این دوره جشنواره ونیز هستند. در ادامه تصاویر لیلا حاتمی در فوتوکال این جشنواره را ببینید.

لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز در کنار هیلاری کلینتون و جولیان مور [+فیلم]

در این ویدیو لیلا حاتمی بازیگر مشهور ایرانی که یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز است به همراه جولیان مور و هیلاری کلینتون سیاستمدار آمریکایی روی فرش قرمز دیده می شود. جولیان مور بازیگر مطرح آمریکایی ریاست هیئت داوران اصلی هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز را بر عهده دارد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

لیلا حاتمی که در جمع هیات داوران ونیز حضور دارد، پیش از این در سال ۲۰۱۴ یکی از داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم کن بود. او همچنین داوری بخش اصلی جشنواره کارلووی واری را در سال ۲۰۰۶، داوری یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش را درسال ۲۰۱۱و سی‌وهفتمین جشنواره فیلم‌های آمریکایی دوویل فرانسه را در سال ۲۰۱۳ برعهده داشته است. البته او در برخی از این جشنواره‌ها، پیش‌تر برگزیده جایزه بازیگری شده بود.

لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز در کنار هیلاری کلینتون و جولیان مور [+فیلم]

امروز «جولین مور»‌ در کنفرانس خبری پیش از افتتاح جشنواره حاضر شد و از آینده سینما سخن گفت. او در بخشی از این کنفرانس خبری بیان کرد:

به نظر می‌رسد در بیشتر مواقع بحث درباره آینده سینما به جنبه تبلیغاتی و تجاری آن منتهی می‌شود. اما برای من، نکته‌ای که اهمیت دارد چیزی است که خلق می‌شود…دنیا مدام در حال تغییر است، اما هنر تغییری نمی‌کند…مردم همیشه راه‌های جدیدی برای روایت داستان‌هایشان پیدا می‌کنند…تماشای ظهور فیلمسازان،‌بازیگران و نویسندگان جدید بسیار هیجان‌انگیز است… وقتی درباره آینده سینما صحبت می‌کنیم،‌ بحث را به آینده این تجارت سوق می‌دهیم. اما آینده هنر اینطور نیست.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |