;
coinex

رابطه عاشقانه شکیرا و رافائل نادال فاش شد [+تصاویر لورفته]

عکس لورفته از رابطه شکیرا و رافائل نادال را ببینید. این عکس در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس لو رفته از شکیرا و رافائل نادال تنیسور مشهور اسپانیایی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و رابطه این دو نفر را فاش کرد. یک پاپاراتزی ادعا کرده است که شکیرا، خواننده کلمبیایی که چند وقتی است از جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا جدا شده، با رافائل نادال، تنیسور معروف جهان رابطه پنهانی داشته است.

رابطه عاشقانه شکیرا و رافائل نادال فاش شد [+تصاویر لورفته]

از زمان اعلام جدایی شکیرا و جرارد پیکه، این زوج به شدت در کانون توجه رسانه‌ها بوده‌اند. در روزهای اخیر تمام توجهات معطوف به مدافع بارسلونا بود، زیرا پیکه با معشوقه جدید و جوان خود به نام کلارا چیا مارتی در یک کنسرت حاضر شد. اما حالا نوبت به خواننده کلمبیایی است که به دلیل رابطه پنهانی ادعایی با اسطوره تنیس اسپانیا توجه رسانه ها را به خود جلب کند.

خبرنگاری که پیش تر رابطه پنهانی جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی را فاش کرده بود، اکنون مدعی شده شکیرا پیش از رابطه با مدافع بارسلونا با رافائل نادال تنیسور مشهور اسپانیایی رابطه عاشقانه داشته اما پس از ارتباط با پیکه خیانتی به او نکرده است.

این خبرنگار در برنامه America Noticias درباره شایعه رابطه شکیرا با الخاندرو سانز، خواننده اسپانیایی، که پیش از این مطرح شده بود گفت: «می‌توانم بگویم شکیرا با الخاندرو سانز یک ویدیو کلیپ ساخت اما از لحاظ عاطفی با او درگیر نشد.» او ادامه داد: «او با شخصی به همان اندازه مشهور و چه بسا مشهورتر ارتباط داشت.»

تصاویر زیر را در ادامه تماشا کنید:

رابطه عاشقانه شکیرا و رافائل نادال فاش شد [+تصاویر لورفته]

رابطه عاشقانه شکیرا و رافائل نادال فاش شد [+تصاویر لورفته]

این مساله به سال 2009 بر می گردد؛ زمانی که این دو برای پر کردن یک ویدئو کلیپ با یکدیگر ملاقات کردند. این خبر در حالی دوباره در رسانه ها برجسته شده است که خیانت پیکه به شکیرا اخیرا موجب جدایی این دو شده است.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مال صد سال قبله

    پاسخ

    Forza Real Madrid Fc👍

    پاسخ