;
coinex

تجاوز وحشتناک عضو ارشد طالبان به یک دانشجوی پزشکی بنام «الهه» [+فیلم]

تجاوز وحشتناک عضو طالبان به «الهه» دختر دانشجوی افغانستانی جنجالی شد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از روایت وحشتناک الهه دختر دانشجوی افغانستانی از تجاوز سعید خوستی از اعضای دولت طالبان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. الهه، دانشجوی افغان با نشر پیام تصویری گفت که در ماه دلو سال گذشته در استخبارات طالبان به زور به نکاح قاری سعید خوستی، سخنگوی پیشین وزارت داخله طالبان درآمده است.

در این ویدیو الهه دانشجوی طب کابل می گوید سعید خوستی سخنگوی پیشین سراج الدین حقانی، وزیر امور داخله طالبان به زور او را به نکاح در آورده و او را در ۶ ماه گذشته زیر شکنجه قرار داده است؛ الهه دختر یک ژنرال ریاست پیشین امنیت ملی افغانستان است.

تجاوز وحشتناک سخنگوی طالبان به «الهه» دختر دانشجوی افغانستانی [+فیلم]

 الهه، دانشجوی دانشکده طب دانشگاه کابل مدعی است که از سوی سعید خوستی، سخنگوی پیشین وزارت داخله حکومت طالبان مورد «تجاوز» جنسی و شکنجه قرار گرفته است.

الهه که پدرش در ریاست امنیت ملی پیشین جنرال بود، می‌گوید در این مدت بارها مورد تجاوز قرار گرفته و لت‌و کوب شده است. ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی نشر شده نشان می دهد که سعید خوستی وارد خانه الهه شده و او در حالیکه یک بیل در دست دارد، با قهر و غضب از خوستی می‌خواهد از خانه‌اش بیرون شود.

قاری سعید خوستی سخنگوی پیشین وزارت امور داخله حکومت سرپرست اتهام تجاوز جنسی بالای دختر بنام الهه را رد کرده می‌گوید که من با در خواست الهه با او ازدواج قانونی کرده بودم.

ویدیوی روایت الهه را در ادامه تماشا کنید:

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |