;
coinex

پلتفرم NFT فیفا در آستانه جام جهانی قطر رونمایی شد

پلتفرم NFT فیفا با نام FIFA+ Collect در اواخر ماه جاری به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد. این پلتفرم شامل آثار هنری و لحظات خاص دنیای فوتبال می‌شود.

تنها چند ماه به شروع جام جهانی 2022 باقی مانده است. فیفا (FIFA)، نهاد جهانی فوتبال، اعلام کرده است که یک پلتفرم NFT برای کلکسیون‌های دیجیتالی با مضمون فوتبال راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پرداخت دیجیتالی در جام جهانی : قطر از خدمات پرداخت دیجیتال رونمایی کرد

رونمایی از پلتفرم NFT فیفا

به گفته فیفا، رونمایی رسمی پلتفرم FIFA+ Collect اواخر ماه جاری انجام خواهد شد.  این پلتفرم NFTهای مقرون به صرفه، فراگیر و در دسترس را به کاربران ارائه می‌دهد. پلتفرم NFT فیفا لحظات فوتبالی، هنری و تصاویر قابل توجه دنیای فوتبال را به تصویر می‌کشد.

پلتفرم NFT فیفا در آستانه جام جهانی قطر رونمایی شد

جام جهانی 2022 در نوامبر سال جاری در کشور قطر برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد لحظات هیجان انگیز این رویداد بزرگ ورزشی نیز در کلکسیون NFT به نمایش گذاشته خواهد شد.

NFTها توکن‌های بلاک چین منحصر به فردی هستند که به عنوان اثبات مالکیت دارایی‌های دیجیتال مانند آثار هنری و آیتم‌های بازی‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلتفرم FIFA+ Collect بر روی بلاک چین Algorand بنا شده است. آلگو جایگزین اثبات سهام اتریوم و سولانا است که توسط استاد MIT سیلویو میکالی (Silvio Micali) توسعه یافته است. Algorand در ماه می به طور رسمی شریک بلاک چین فیفا شد.

شبکه بلاکچین پلتفرم NFT‌ فیفا

رومی گای (Romy Gai)، مدیر ارشد بازرگانی فیفا در بیانیه‌ای گفته: «درست همانند یادگاری‌های ورزشی، آثار هنری NFT فیفا این فرصت را در اختیار طرفداران فوتبال قرار می‌دهد که با بازیکنان مورد علاقه، لحظات و موارد دیگر پلتفرم‌های جدید تعامل داشته باشند».

جزئیات بیشتر از پتلفرم NFT فیفا به زودی منتشر خواهد شد. تیزر انواع آثار مجموعه فیفا نیز در طول جام جهانی منتشر خواهند شد. پلتفرم NFT روی شبکه فیفا پلاس فعال می‌شود. FIFA+، یک پلتفرم سازمانی است که در آن مسابقات زنده فوتبال، اخبار و سایر موارد مربوط به محبوب‌ترین ورزش جهان پخش می‌شود.

پلتفرم NFT فیفا در آستانه جام جهانی قطر رونمایی شد

Algorand در اوایل سال جاری سرویس اشتراک‌گذاری موسیقی Napster را خریداری کرد. این بلاک چین همچنین با LimeWire نیز قرارداد همکاری امضا کرده است. LimeWire، در گذشته یک سرویس اشتراک‌گذاری همتا به همتا موسیقی بود. لایم وایر اخیراً یک مارکت پلیس NFT با محوریت موسیقی راه‌اندازی کرده است. در این مارکت پلیس آثار هنرمندانی که در یونیورسال حضور دارند، منتشر می‌شود.

آلگورند تنها شرکت کریپتویی حاضر در جام جهانی 2022 نخواهد بود. Crypto.com نیز در ماه مارچ اعلام کرد که به طور رسمی حامی مسابقات جام جهانی 2022 خواهد بود. این شرکت به احتمال زیاد برنامه همکاری‌های ورزشی جاه طلبانه خود را محدود خواهد کرد. اوایل هفته جاری، Crypto.com قرارداد اسپانسرشیپ خود با مسابقات لیگ قهرمانان اروپا (UEFA Champions League) را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پلتفرم NFT فیفا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع:  decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر