;
coinex

وزیر صمت: واردات خودرو با پرداخت هزینه گارانتی برای هرکسی ممکن است!

با توجه به شرایط پیچیده اعلامی برای واردات خودرو، که امر واردات را محدود به چند شرکت مشخص می‌کند، وزیر صمت از امکان واردات خودرو با پرداخت هزینه گارانتی توسط همه افراد گفته است.

از زمان ابلاغ آیین نامه واردات خودرو، نقدهای متعددی به آن و شرایط اعلام شده برای واردات مطرح شده است. بسیاری معتقدند که علاوه بر سقف قیمتی محدودکننده برای واردات، شرایط اعلام شده برای شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو، بسیار سختگیرانه و دور از منطق است.

در این باره اخیرا برخی از مسئولان امر کوشیده‌اند پاسخی برای برخی ابهامات ارائه کنند و وزیر صمت حالا پاسخ یک سوال اساسی را داده است. آیا واردات محدود به چند شرکت انگشت‌شمار خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: زمان عرضه و قیمت خودرو اقتصادی TF21 مشخص شد

واردات خودرو با پرداخت هزینه گارانتی

وزیر صمت در نشستی خبری با اصحاب رسانه گفته که همه واردکنندگان یا افرادی که قصد واردات دارند می‌توانند با پرداخت هزینه گارانتی به واردکنندگان واجد شرایط که مجوز واردات دریافت کرده‌اند،‌ خودرو وارد کنند.

وزیر صمت: واردات خودرو با پرداخت هزینه گارانتی برای هرکسی ممکن است!

رضا فاطمی امین در پاسخ به پرسش یک خبرنگار درباره محدودیت‌های واردات گفت:

این طور نیست که فقط شرکت‌های اصلی بتوانند خودرو وارد کنند، واردکنندگان متفرقه می‌توانند مثل گذشته با همکاری شرکت های اصلی اقدام به واردات کنند.

وی ادامه داد: «موضوع انتقال فناوری نیز مانند خدمات پس از فروش است و در صورتی که این دانش به شرکت‌های اصلی منتقل شود سایر شرکت‌ها هم می‌توانند از آن امتیاز استفاده کنند‌».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ واردات خودرو با پرداخت هزینه گارانتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر