;
coinex

تاریخ دقیق مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

در شرایطی که تاریخ دقیق مرحله سوم قرعه کشی خودرو هفته اول شهریور اعلام شده بود، حالا در آستانه هفته سوم شهریور، تاریخ مرحله سوم فروش خودرو مشخص شده است.

گرچه قرار بود اطلاع‌رسانی دقیق درباره زمان مرحله سوم قرعه کشی خودرو تا هفته دوم شهریور صورت بگیرد، حال و در شرایطی که در آغاز هفته سوم هستیم، سخنگوی وزارت صمت اطلاعات مربوط به تاریخ قرعه‌کشی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: آیین نامه واردات خودرو مخصوص مناطق آزاد در دستور کار است!

تاریخ دقیق مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

سخنگوی وزارت صمت گفته که ثبت نام سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو از چهارشنبه 16 شهریور و به مدت سه روز انجام خواهد شد. سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته:

ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور به مدت سه روز انجام می شود.

تاریخ دقیق مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

امید قالیباف در ادامه افزود: «در سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است». مشاور وزیر صمت گفت:

در سومین قرعه کشی یکپارچه احتمالا با افزایش تولید شاهد خروج خودروی دیگری از شمول قرعه کشی خواهیم بود.

قالیباف بیان‌ کرد: «تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است».

قالیباف با اشاره به تنظیم موثر بازار خودرو به شیوه قرعه‌کشی یکپارچه گفت که آرامش و کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش هشت برابری شانس برنده شدن خودروهای پرطرفدار، از جمله اثار مثبت قرعه‌کشی یکپارچه بوده است. قالییاف اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری تمامی خودروها با افزایش تولید از فرایند قرعه‌کشی خارج شوند. سخنگوی وزارت صمت گفت: «برای نخستین بار در سال‌های اخیر خودروی هایما به‌صورت فروش فوق العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با آیین نامه واردات خودرو مخصوص مناطق آزاد چیست؟ نظرات خود را در کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر