;
coinex

جعبه گشایی پیکسل 7 پرو پیش از رونمایی رسمی [+ویدیو]

در ویدیو جعبه گشایی پیکسل 7 پرو ، نسخه‌ای رسمی از این گوشی را پیش از رونمایی مشاهده می‌کنیم. البته بعید نیست که این ویدیو صرفا مربوط به یک نسخه اولیه این گوشی باشد.

گوگل مانند اپل، سعی بر حفظ اطلاعات محصولات خود ندارد و چندین ماه قبل از عرضه، اطلاعات و نوع طراحی گوشی‌های پیکسل منتشر می‌شود. پیکس 7 گوگل جدیدترین گوشی‌ گوگل است که چند ماه به عرضه آن باقی مانده و هم اکنون، شاهد جعبه گشایی این گوشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر واقعی از پیکسل 7 فاش شد

جعبه گشایی پیکسل 7 پرو

ویدیو جعبه گشایی پیکسل 7 توسط یک خرده فروشی بگلادشی به نام Gadgetfull BD، در فیسبوک منتشر شده است. گوشی مشاهده شده در ویدیو به رنگ مشکی است. در ادامه، ویدیو جعبه گشایی پیکسل 7 را مشاهده می‌کنیم:

زمان ویدیو منتشر شده زیاد نیست ولی تا حدود زیادی، ظاهر و مشخصات گوشی جدید گوگل فاش می‌شود. با مشاهده این ویدیو مشخصاتی را متوجه می‌شویم و محتویات جعبه آن را می‌بینیم.

گوشی که در ویدیو بالا مشاهده کردیم، همان گوشی است که پیش از این نیز در اخبار غیررسمی دیده بودیم. در پنل پشتی این گوشی، لوگوی گوگل را مشاهده می‌کنیم.

متاسفانه گوشی پیکسل 7 پرو در ویدیو بالا، با گوشی دیگری مقایسه نمی‎شود تا ابعاد آن را متوجه شویم. در نگاه اول در می‌یابیم که لبه‌های این گوشی منحنی نیست و گوگل روند پیکسل 6 پرو را ادامه نداده است.

جعبه و بسته‌بندی این محصول شبیه به نسل کنونی گوشی‌های گوگل است. می‌توانیم بگوییم که بسته بندی این گوشی کاملا بدون تغییر باقی مانده است. در داخل جعبه، مبدل Quick Switch و کابل USB-C به USB-C مشاهده می‌‎شود، اما خبری از آداپتور نیست.

احتمالا گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، تقریبا تا یک ماه دیگر رونمایی و معرفی خواهند شد، زیرا گوگل سخت‌افزارهای خود را معمولا در ماه اکتبر معرفی می‌کند. این احتمال نیز وجود دارد که به همراه گوشی پیکسل گوگل، ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل نیز معرفی گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جعبه گشایی پیکسل 7 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بهترین گوشی اندرویدی

    پاسخ