;
coinex

خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی ؛‌رقابت کره‌ای‌ها در دنیای کریپتو شدت گرفت!

شرکت ال جی، از تلویزیون NFT خود رونمایی کرد. کاربران با استفاده از مارکت پلیس هدرا (Hedera) قادر به خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی خواهند بود.

ال جی از بلاک چین کمتر شناخته شده Hedera برای تلویزیون‌های NFT خود استفاده می‌کند. شرکت لوازم الکترونیکی ال جی که از سال 2020 در شورای حاکم هدرا فعالیت می‌کند، NFTها را از طریق پلتفرمی که بر روی شبکه هدرا ساخته شده است به صفحه‌های تلویزیون میاورد.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی

یکی دیگر از شرکت‌های مطرح تولید لوازم الکترونیکی یعنی ال جی (LG) هم اقدام به رونمایی از تلویزیون‌های NFT نمود. شرکت LG مستقر در کره جنوبی در حال انتشار یک مارکت پلیس NFT به نام LG Art Lab است. این مارکت پلیس به شبکه Hedera متصل می‌شود.

صاحبان تلویزیون‌هایی که دستگاه خود را به جدیدترین نرم‌ افزار ال جی بروزرسانی کرده‌‌اند، می‌توانند توکن‌های غیرمثلی Hedera را از صفحه نمایش خود خریداری کنند. امکان خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی پس از اقدامات سامسونگ در این حوزه میسر شد.

خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی ؛‌رقابت کره‌ای‌ها در دنیای کریپتو شدت گرفت!

سامسونگ در گذشته مارکت پلیس NFT را وارد سه مدل از تلویزیون‌های خود کرده بود. تلویزیون‌های سامسونگ از Nifty Gateway پشتیبانی می‌کنند. مارکت پلیس LG Art Lab تنها در تلویزیون‌های LG مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول رمزنگاری موبایل ال جی با نام Wallypto، تنها با اسکن یک QR کد اقدام به خرید دارایی مورد نظر خود نمایند.

انتخاب شبکه Hedera توسط ال جی

کریس جو (Chris Joe)، معاون ارشد و رئیس کسب و کار پلتفرم LG در ایمیلی به CoinDesk گفت که هدف این پلتفرم ارائه NFT به کاربرانی که است که به تازگی قصد ورود به حوزه توکن‌های غیرمثلی را دارند.

علت اینکه شرکت ال جی پلتفرم Hedera را برای همکاری انتخاب کرده است همچنان مشخص نیست. طبق داده‌های جمع آوری شده در 30 روز گذشته، حجم معاملات مارکت پلیس Hedera حدود 36 هزار دلار بود، در حالی که اتریوم حجمی معادل 330 میلیون دلار به نام خود ثبت کرد. بدون شک شبکه اتریوم و پلتفرم OpenSea قدرتمندتر است، اما با توجه به حضور LG در شورای حاکم هدرا این انتخاب تا حدودی منطقی است.

Shayne Higdon، مدیرعامل بنیاد HBAR، سازمانی که از توسعه‌دهندگان در شبکه Hedera پشتیبانی می‌کند، به کوین دسک گفت که مکانیسم کارآمد Hedera آن را به یک بلاک چین ایده‌آل برای انتقال ارزان و کم کربن NFT تبدیل می‌کند.

کاربران می‌توانند با کمترین هزینه ممکن خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی را انجام دهند. شبکه‌های دیگر نیز قصد دارند مکانیسم خود را به اثبات سهام تغییر دهند. از جمله این شبکه‌ها می‌توان به اتریوم اشاره کرد. عملیات ادغام (Merge) رهبر آلت کوین‌های بازار در ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خرید و فروش NFT با تلویزیون ال جی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر