;
coinex

بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام ازدواج کردند؟ [+عکس]

ماجرای ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس منتشر شده از آنچه ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و تصویر دو نفره این دو بازیگر در اکران عمومی یک فیلم سینمایی شایعه ازدواج آنها را داغ کرد. بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسر و فرزندانش [علت طلاق]

زندگی سلبریتی ها همیشه مورد توجه هواداران‌شان بوده و هر کار آنها می تواند باعث ایجاد شایعه در فضای مجازی شود.

ماجرای ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام [+عکس]

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسر و فرزندانش [علت طلاق]

بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام در مراسم اکران یک فیلم سینمایی با هم در برج میلاد حضور پیدا کردند که مورد توجه خاص عکاسان قرار گرفتند. نکته جالب‌توجه ژست های آنها بود که به درخواست عکاسان گرفته می‌شد و خانم طباطبایی و میلاد کی مرام با یکدیگر خوش و بشی انجام دادند.

بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام در مراسم اکران فیلم سینمایی ابلق حضور پیدا کردند که برای چند ثانیه کنار یکدیگر قرار گرفته و با ژست های مختلف به درخواست عکاسان عکس های خبری از آنها ثبت شد.

در تصویر منتشره بهنوش طباطبایی در کنار میلاد کی مرام دیده می شود و این در حالی است که هر دو بازیگر برای اکران فیلم ابلق در سینما حضور یافته اند و اخباری مبنی بر ازدواج این بازیگران صحت ندارد. صررفا این تصاویر مربوط به اکران مردمی فیلم سینمایی ابلق بوده است.

این تصویر را در ادامه تماشا کنید:

ماجرای ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام [+عکس]

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر