;
coinex

رشد 150 درصدی لونا در کمتر از یک ساعت!

نوسانات کلی بازار ارزهای دیجیتال منجر به رشد 150 درصدی لونا در کمتر از یک ساعت شد. علت اصلی این اتفاق، لیکویید شدن پوزیشن‌های فروش معامله‌گران است.

LUNA، رمزارز اکوسیستم Terra در زمان نگارش این مقاله با نوسانات زیادی مواجه شده است. قیمت لونا با افزایش 150 درصدی در کمتر از یک ساعت به 5 دلار رسید. این حرکت با افزایش حجم قابل توجهی نسبت به روزهای گذشته اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

علت رشد 150 درصدی لونا

همانطور که در نمودار زیر مشخص شده است، نوسانات شدید بازار رمزارزها علت اصلی رشد لونا به شمار می‌رود. نوسانات لونا در 24 ساعت گذشته به شدت افزایش یافته است.

رشد 150 درصدی لونا در کمتر از یک ساعت!

از دیگر دلایل اصلی افزایش شدید قیمت لونا می‌توان به حجم سنگین لیکویید شدن پوزیشن‌های باز معامله‌گران اشاره کرد. در کمتر از یک ساعت، حدود 7 میلیون دلار معامله اهرم دار لیکویید شد.

لونا کلاسیک (LUNC)، نسخه کلاسیک اکوسیستم Terra، نیز اخیراً رشد قیمتی 100 درصدی را تجربه کرده است. صرافی‌های بزرگ نظیر کوکوین (Kucoin) و گیت آی او (GateIO) پشتیبانی از مکانیسم مالیات سوزی پروتکل را گسترش دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد 150 درصدی لونا در کمتر از یک ساعت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر