;
coinex

سونی اکسپریا استریم معرفی شد؛ ابزاری مخصوص بازی و استریم برای گوشی‌های سونی!

امروز در طول رویدادی که توسط شرکت سونی برگزار شد اکسسوری جدید سونی اکسپریا استریم به عنوان ابزاری مخصوص بازی و استریم برای گوشی‌های سونی معرفی شد.

شرکت سونی اوایل امروز در طی رویداد اکسپریا خود از دستگاه جدید Xperia Stream رونمایی کرد. این دستگاه که در واقع یک قاب خنک‌کننده می‌باشد با گوشی‌های هوشمند Xperia 1 IV سازگار است و همچنین به عنوان یک دستگاه مخصوص استریم نیز عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: سونی اکسپریا 5 مارک 4 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات سونی اکسپریا استریم

دستگاه Sony Xperia Stream دارای یک پورت HDMI با اندازه کامل، یک پورت LAN، یک جک هدفون و یک پورت USB تایپ C در بالا است که از این طریق به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. با این حال در این دستگاه هیچ دکمه اضافی و یا دسته وجود ندارد، بنابراین کاربران باید همچنان از صفحه نمایش گوشی خود برای کنترل بازی استفاده کنند.

سونی اکسپریا استریم

این دستگاه قادر است از طریق پورت HDMI بازی‌ها را روی صفحه مانیتور یا تلویزیون نمایش دهد که تصویر خروجی روی آن‌ها دارای وضوح 1080p و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از کارت کپچر، بازی‌های خود را ضبط و یا به صورت زنده استریم کنند. تعدادی فن خنک کننده با قابلیت تنظیم نیز در این قاب تعبیه شده است که کاربران از طریق منوی Game enhancer می‌توانند آن را کنترل کرده و تغییرات مورد نظر خود را ایجاد کنند.

سونی اکسپریا استریم

دستگاه سونی Xperia Stream با قیمت 23100 ین، معادل 160 دلار، به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، سونی در این رویداد از نسخه گیمینگ گوشی Xperia 1 IV مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 175000 ین، معادل 1225 دلار نیز رونمایی کرد که در کنار آن این دستگاه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سونی اکسپریا استریم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر