;
coinex

شرکت بازی‌سازی Square Enix به اکوسیستم بلاک چین Oasys پیوست

شرکت بازی‌سازی Square Enix با فروش دارایی‌های خود به دنیای بلاک چین ورود کرد. این شرکت به زودی از بازی‌های بلاک چینی خود رونمایی می‌کند.

شرکت بازی‌سازی Square Enix با پیوستن به اکوسیستم بلاک چین Oasys، فعالیت خود در این حوزه را گسترش داد. آخرین توسعه شبکه Square Enix نشان می‌دهد که غول بازی‌های ویدیویی کره‌ جنوبی به اعتبارسنج گره‌های بلاک چین PoS تبدیل شده است. این اعتبارسنج با محیط زیست سازگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

ورود شرکت بازی‌سازی Square Enix به بازار NFT

مشارکت شرکت بازی‌سازی Square Enix با Oyasis به این معناست که شرکت اسکوئر انیکس با تبدیل شدن به اعتبارسنج نودهای شبکه برخی از بخش‌های بلاک چین را مدیریت خواهد کرد. این شرکت نقش‌های دیگری از نیز برای افزایش ایمنی شبکه بر عهده می‌گیرد.

پروتکل جدید پلتفرم Oasys در اواخر سال جاری آغاز به کار خواهد کرد. در ابتدا حدود 21 ولیدیتور در پلتفرم مشغول به کار می‌شوند. توسعه‌دهندگان در آینده ولیدیتورهای بیشتری را وارد پلتفرم خواهند کرد. ناشر بازی Dragon Quest با ورود به اکوسیستم Oasys به جمع دیگر بازی‌سازان فعال در بلاک چین پیوست. در گذشته شرکت‌های مطرح بازی سازی نظیر Sega، WeMade و Ubisoft با شبکه‌های بلاک چینی همکاری کرده بودند.

شرکت بازی‌سازی Square Enix به اکوسیستم بلاک چین Oasys پیوست

شرکت Square Enix در صورت همکاری با Oasys، امکان استفاده از ورودی‌های کاربر جدید را خواهد داشت. اسکوئر انیکس از این ورودی‌ها برای توسعه بازی‌های جدید خود در بلاک چین استفاده می‌کند. این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی که روی بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کنند، تبدیل شده است. یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، رئیس شرکت Square Enix، اوایل سال جاری اعلام کرده بود که حوزه اصلی فعالیت اسکوئر انیکس در سال 2022، فناوری خواهد بود.

Square Enix در ماه آپریل، اقدام به راه‌اندازی بخش تجاری سرگرمی بلاک چین نمود. این شرکت مطرح بازی‌سازی برای افزایش نفوذ خود در اکوسیستم‌های بلاک چینی و همچنین سرعت بخشیدن به سرمایه‌گذاری های خود، اقدامات استراتژیک زیادی انجام داده است.

توسعه‌دهنده بازی Tomb Rider در ماه می 2022، اقدام به فروش استودیوهای غربی و همچنین بخش از مالکیت معنوی (IP) خود در شرکت Embracer نمود. هدف اصلی اسکوئر انیکس از فروش استودیوهای خود، جذب سرمایه جهت فعالیت در بلاک چین و هوش مصنوعی بود.

شرکت بازی‌سازی Square Enix با فروش حقوق خود موفق به دریافت 300 میلیون دلار از Embracer شد. این حرکت نشان‌دهنده علاقه فزاینده اسکوئر انیکس به استفاده از فناوری بلاک چین برای گسترش خدمات بازی خود است.

ورود شرکت‌های بازی‌سازی به حوزه NFT

از دیگر اقدامات شرکت معروف بازی‌سازی می‌توان به مشارکت با Double Jump Tokyo اشاره کرد. Square Enix با این همکاری وارد صنعت NFTها شد. این همکاری جهت ارائه توکن‌های دیجیتالی برای مجموعه‌ بازی‌های ویدیویی میلیون آرتور (Million Arthur) صورت گرفته است.

اکثر شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی دنیا به دنیای NFTها ورود کرده‌اند. این شرکت‌ها بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را به عنوان یک جریان درآمد بالقوه در نظر می‌گیرند. طبق گزارش Fortune Business Insights، اکوسیستم بازی‌های بلاک چینی در سال 2020 بیش از 200 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است.

علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی به دلایل مختلفی از بازی‌های بلاک چینی لذت می‌برند. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش علاقه به حوزه بازی‌های بلاک چینی، امکان کسب درآمد از طریق توکن‌های NFT به شمار می‌رود. بازیکنان در اکثر این بازی‌ها توانایی نقد کردن توکن‌های خود و تبدیل آن به پول فیات را دارند. آن‌ها همچنین با فروش توکن‌های خود قادر به خرید سایر مجموعه‌های دیجیتال داخل بازی خواهند بود.

صنعت بازی‌های بلاک چینی همچنان نوپاست. مسائلی نظیر پردازش کند سیستم و هزینه‌ تراکنش بالا برخی از موانعی هستند که به احتمال زیاد در آینده توسط توسعه‌دهندگان بلاک چینی رفع خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود شرکت بازی‌سازی Square Enix به حوزه بلاک چین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: Crypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر