;
coinex

موافقت سهامداران توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک ؛ از توییتر اصرار و از او انکار!

هرچند مدیر عامل تسلا تمام تلاش خود را می‌کند تا از معامله خرید توییتر خارج شود اما اخیرا موافقت سهامداران توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک خبرساز شده است.

در روز سه شنبه، اکثر سهامداران شرکت به پذیرش قرارداد 44 میلیارد دلاری رای دادند و حال به نظر می‌رسد خود ایلان ماسک در تلاش است این قرارداد را گردن نگیرد.

رای سهامداران در همان روزی داده شده که پیتر زاتکو، رهبر سابق امنیت توییتر، در مقابل کنگره در خصوص گمراه کردن سرمایه‌گذاران در مورد تعداد ربات‌ها در این سرویس، عدم حذف داده‌های کاربران و اقدامات امنیتی ضعیف شهادت داد.

بیشتر بخوانید: بهانه جدید ایلان ماسک برای فسخ معامله توییتر

موافقت سهامداران توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک

توییتر در ماه ژوئن از سهامداران خود خواست تا پیشنهاد ماسک را تأیید کنند و گامی برای انجام معامله برداشته شود. اما اکنون که این شرکت ایلان ماسک را مجبور می‌کند تا به دادگاه برود و در نهایت به سرانجامی برسند، به نظر می‌رسد این رای گیری تنها مانع بر سر راه نیست.

موافقت سهامداران توییتر با پیشنهاد ایلان ماسک

ماسک در ماه آوریل، پیش از افت قابل توجه بازار به دلیل تورم بی‌سابقه، به ازای هر سهم 54.20 دلار برای این شرکت پیشنهاد داد بود.

توییتر و ماسک در 17 اکتبر در دادگاه یک محاکمه پنج روزه خواهند داشت که در نهایت مشخص می‌کند آیا این شرکت می‌تواند مدیر فناوری و ثروتمندترین مرد جهان را مجبور به خرید کند یا خیر. در این میان، ماسک به هر حیله‌ای شده تلاش می‌کند خرید این شبکه اجتماعی را گردن نگیرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر