;
coinex

فروش دیگنیتی پرایم شهریور 1401 در بورس کالا ؛ شرایط و قیمت

شرکت بهمن موتور تصمیم دارد برای دومین بار، دیگنتی پرایم را از طریق بورس کالا عرضه کند. برای اطلاع از شرایط فروش دیگنیتی پرایم شهریور 1401 با ما باشید.

شرکت بهمن موتور تصمیم دارد برای دومین بار و از چهارشنبه 30 شهریور 1401، شاسی‌بلند دیگنیتی پرایم را در بورس کالا عرضه کند. اما شرایط فروش بهمن موتور شهریور 1401 چیست؟

بیشتر بخوانید: مزایده خودروهای توقیفی شهریور 1401

فروش دیگنیتی پرایم شهریور 1401

در این طرح، دیگنیتی پرایم با قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان و در رنگ‌های سفید و مشکی از چهارشنبه 30 شهریور 1401 عرضه می‌شود. در این طرح، هر کد ملی تنها می‌تواند برای یکی از کدعای عرضه شده ثبت سفارش کند و به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو اختصاص می‌یابد. از این رو، صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم مشتری خواهد بود.

علاوه بر این، در این طرح حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو نیز مجاز نخواهد بود. متقاضیان همچنین باید هزینه‌هایی چون 9 درصد مالیات بر ارز افزوده بر اساس قیمت نهایی فرو شو دیگر هزینه‌ها را همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی واریز کنند.

فروش دیگنیتی پرایم شهریور 1401 در بورس کالا ؛ شرایط و قیمت

از سویی متقاضیان بعد از اینکه خرید آن‌ها در بورس کالا قطعی شود و وجه را کاملا پرداخت کنند، باید ظرف مدت 10 روز مدارک خود را به طور کامل و صحیح و بر اساس دستورالعمل‌های بهمن خودرو به عامل محل تحویل ارسال کنند. مسئولیت تاخیر در ارسال مدارک نیز بر عهده مشتری است و فروشنده مسئولیتی نخواهد داشت.

گفتنی است تاخیر در ارسال مدارک باعث تغییر در زمان تحویل خودرو خواهد شد و به همین دلیل بهمن موتور به دلیل تاخیر در تحویل خودرو سود مشارکت و جریمه دیرکرد در نظر نخواهد گرفت.

بیتشر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش دیگنیتی پرایم شهریور 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر