;
coinex

همکاری صرافی بایننس با فروشگاه زنجیره‌ای VARUS اوکراین

شرکت بایننس با فروشگاه زنجیره‌ای VARUS همکاری می‌کند. مشتریان واروس از این پس با استفاده از کیف پول Binance Pay قادر به خرید محصولات مورد نظر خود هستند.

بایننس روز جمعه شراکت خود با سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای اوکراینی VARUS را اعلام کرد. این صرافی مطرح ارزهای دیجیتال اظهار کرد که شهروندان اوکراینی از این پس قادر به خریداری محصولات سوپرمارکت VARUS با استفاده از کیف پول بایننس پی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

همکاری بایننس با فروشگاه زنجیره‌ای VARUS

فروشگاه مواد غذایی VARUS یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اوکراین به شمار می‌رود. VARUS حدود 111 فروشگاه فعال در 28 شهر اوکراین دارد. به عقیده بایننس، شراکت با VARUS به مشتریان این فروشگاه اجازه می‌دهد که با استفاده از ارزهای دیجیتال در 9 شهر اوکراین مواد غذایی مورد علاقه خود را خریداری کنند. سرویس تحویل سریع برای این دسته از مشتریان همانند مشتریان عادی فروشگاه فعال خواهد بود.

کیف (Kyiv)، دنیپرو (Dnipro)، کامیانسکه (Kamianske)، کریوی ریح (Kryvyi Rih)، زاپوریژرژیا (Zaporizhzhia)، برواری (Brovary)، نیکوپول (Nikopol)، ویشهرود (Vyshhorod) و پاولوگراد (Pavlograd)، شهرهایی هستند که از خدمات بایننس پی بهره‌مند خواهند شد.

همکاری صرافی بایننس با فروشگاه زنجیره‌ای VARUS اوکراین

فروشگاه VARUS حتی جهت تشویق مشتریان به استفاده از ارزهای دیجیتال اقدام به رونمایی از طرح پاداش خرید کرده است. مشتریانی که از کیف پول بایننس پی (Binance Pay) برای پرداخت سفارشات خود استفاده کنند، واجد شرایط ورود به برنامه پاداش خواهند بود. مشتریان به ازای هر 500 UAH پرداختی که با بایننس پی انجام دهند، 100 UAH پاداش دریافت می‌کنند.

ماه گذشته، یک شرکت پرداخت رمزنگاری و POS اوکراینی با نام Whitepay نیز برنامه جدیدی را منتشر کرد که در آن کاربران اوکراینی می‌توانستند لوازم الکترونیکی و سایر محصولات را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان‌گذار اتریوم، در اجلاس کیف اوکراین که در تاریخ 6 تا 9 سپتامبر برگزار شد شرکت کرد. او در این اجلاس گفت: «اوکراین توانایی تبدیل شدن به مرکز وب 3 جهان را دارد». وی در ادامه افزود:

کشوری که مردمانش فعالانه به حوزه وب 3 علاقه‌ داشته باشند، توانایی تبدیل شدن به مرکز وب 3 جهان را دارد. اوکراینی‌ها توانایی و عزم انجام این کار را دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری صرافی بایننس با فروشگاه‌‌ زنجیره‌ای VARUS اوکراین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر