;
coinex

اولین بازی NFT محور اپیک گیمز معرفی شد

اولین بازی NFT محور اپیک گیمز تحت عنوان Blankos Block Party منتشر شد. این بازی اولین بار در سال 2020 به صورت آزمایشی عرضه شده بود.

بازی Blankos Block Party ساخته شرکت Mythical Games، هم اکنون در اپیک گیمز (Epic Games) در دسترس است و استودیو Mythical Games ادعا می‌کند در حال حاضر بیش از یک میلیون گیمر دارد.

بیتشر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

معرفی اولین بازی NFT محور اپیک گیمز

استودیو Mythical Games در ماه ژوئن اعلام کرده بود که قصد دارد بازی Blankos Block Party را در سال جاری وارد فروشگاه اپیک گیمز کند. Gala Games قبلاً اعلام کرده بود که بازی تیراندازی Grit اولین بازی وب 3 حاضر در پلتفرم خواهد بود، اما این بازی همچنان در دسترس نیست.

Blankos Block Party به کاربران اجازه می‌دهد که در دنیای آنلاین و رنگارنگ بازی با یکدیگر همکاری کنند. در ساخت محیط بازی بلنکس از سبک vinyl toy الهام گرفته شده است. از توکن‌های غیرمثلی بازی Blankos Block Party جهت خرید طرح‌های آواتار و لوازم جانبی در بازی استفاده خواهد شد. گیمرها می‌توانند با تهیه NFT بلنکس اقدام به خریداری آیتم‌های مورد نظر خود نمایند.

Blankos Block Party از زمان عرضه تاکنون، با بسیاری از برندها همکاری کرده است. از جمله این برندها می‌توان به آتاری (Atari) و بلک بری (BlackBerry) اشاره کرد. بلنکس همچنین با موسیقی‌دان معروف، Deadmau5 نیز همکاری کرده است.

اولین بازی NFT محور اپیک گیمز معرفی شد

کاربران برای بازی در بلنکس بلاک پارتی نیاز به تهیه NFT ندارند. NFTها توکن‌های بلاک چینی هستند که مالکیت یک آیتم از جمله کالاهای درون بازی‌های ویدیویی (نظیر شخصیت‌ها، سلاح‌ها و سرزمین‌های مجازی) را نشان می‌دهند.

فروشگاه اپیک گیمز تا پایان سال 2021 بیش از 194 میلیون کاربر داشت. این شرکت رویکردی متفاوت نسبت به بزرگترین رقیب خود، Valve، اتخاذ کرده است. مارکت پلیس Valve پاییز گذشته اعلام کرد که توسعه‌دهندگان به هیچ وجه قادر به انتشار بازی‌های NFT و بلاک چینی در Steam نخواهند بود.

تیم سوئیتی (Tim Sweeney)، بنیان‌گذار و مدیرعامل Epic Games در پاسخ به ادعاهای Valve گفت: «پلتفرم اپیک گیمز برنامه‌ای برای استفاده از فناوری NFT یا وب 3 نداشت، اما این استودیو به سایر سازندگان اجازه می‌دهد که در صورت پیروی از قوانین و دستورالعمل‌های بازار، از این فناوری در بازی‌های خود استفاده کنند».

فروشگاه Epic Games از بازی‌های دارای فناوری بلاک چین استقبال می‌کند؛ به شرطی که این بازی‌ها قوانین مربوطه را رعایت کنند، شرایط خود را افشا کرده و گروه‌بندی سنی مناسبی داشته باشند.

نسخه Blankos Block Party که امروز در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد، از نظر عملکردی کاملاً مشابه با نسخه قابل پخش در وبسایت سازندگان بازی است. نسخه کامل و نهایی این بازی در تاریخ 28 سپتامبر 2022 همراه با محتوای اضافی در دسترس خواهد بود.

Blankos Block Party بر روی پلتفرم Mythical Studio اجرا می‌شود. این پلتفرم بر اساس پروتکل بلاک چین ایاس (EOS.IO) ساخته شده است. این شبکه با NFT اتریوم نیز ارتباط دارد. Mythical چندین بازی دیگر از جمله NFT Rivals را نیز توسعه خواهد داد. ارزش این شرکت در نوامبر گذشته 150 میلیون دلار افزایش یافت. ارزش کل شرکت Mythical Studio در حال حاضر 1.25 میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی اولین بازی NFT محور اپیک گیمز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر