;
coinex

اولین تصاویر ویوو ایکس فولد پلاس رویت شد ؛ رونمایی در آینده نزدیک

مدتی است که اخبار گوشی تاشو جدید ویوو را در تکراتو پیگیری می‌کنیم. اخیرا و به لطف تاییدیه TENAA، اولین تصاویر ویوو ایکس فولد پلاس رویت شده است.

ویوو اولین گوشی تاشو خود با نام ویوو ایکس فولد را در نیمه اول سال 2022 در چین رونمایی کرد و حال گزارش‌ها حاکی از این است که این برند در حال کار روی نسخه بهبودیافته گوشی تاشو خود به نام ویوو ایکس فولد پلاس است. این گوشی اخیرا در پایگاه اطلاعاتی TENAA رویت شده است و این باعث شده تا بتوانیم نگاهی به اولین تصاویر این گوشی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: مشخصات کلیدی ویوو ایکس فولد S فاش شد

اولین تصاویر ویوو ایکس فولد پلاس

از اطلاعات موجود در TENAA مشخص شده که این محصول نمایشگری با لبه‌های خمیده دارد و اساسا طراحی بیرونی دستگاه شباهت زیادی به ویوو ایکس فولد دارد. تصاویر همچنین به ما امکان نیم‌نگاهی به نمایشگر داخلی گوشی، بریدگی پانچ هول و البته لولا را می‌دهد.

در پنل پشتی ایکس فولد پلاس و در داخل جزیره مستطیلی شکل، یک برآمدگی دایره‌ای محل تعبیه دوربین‌ها است. ماژول دوربین آنطور که اینجا مشخص شده شامل 4 سنسور است که حداقل یکی از آن‌ها لنز پریسکوپی است. همچنین یک فلش LED و لوگوی Zeiss در اینجا به چشم می‌خورد.

اولین تصاویر ویوو ایکس فولد پلاس رویت شد ؛ رونمایی در آینده نزدیک

جدا از این‌ها اطلاعات TENAA چیز جدیدی به دانسته‌های قبلی ما از این گوشی نمی‌افزاید. اگر در بحث مشخصات فنی بخواهیم به شایعات پیشین اتکا کنیم، گوشی تاشو جدید ویوو، به نمایشگر اصلی 6.53 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده که در حالت باز به یک نمایشگر 8.3 اینچی با رزولوشن 2K بدل می‌شود. هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود ویوو Vivo X Fold Plus با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل و یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع سیمی 80 وات پشتیبانی می‌کند عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تصاویر ویوو ایکس فولد پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر