;
coinex

وزارت علوم کره جنوبی خواستار تصویب مقررات ویژه متاورس شد

وزارت علوم و فناوری کره جنوبی (MSIT) جهت حمایت از حوزه وب 3 و ارزهای دیجیتال خواستار تصویب مقررات ویژه متاورس در این کشور شد.

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات (MSIT) کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد از تحمیل قوانین سنتی بازی‌های ویدیویی بر متاورس فاصله گیرد و در همین راستا و جهت ایجاد انگیزه در رشد اکوسیستم نوپای متاورس اقدام به صدور دستورالعمل‌های جدید خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: آموزش سرمایه گذاری در متاورس

تصویب مقررات ویژه متاورس

سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری کره جنوبی بر روی یک متاورس داخلی، نشان‌دهنده علاقه این کشور به فعالیت گسترده در حوزه ارزهای دیجیتال، وب 3 و متاورس است. طبق تشخیص وزارت علوم کره جنوبی، تحمیل مقررات قدیمی یک عامل بازدارنده برای رشد اکوسیستم‌های جدید خواهد بود.

در اولین جلسه کمیته سیاست ملی داده (NDPC)، وزارت علوم کره جنوبی مدعی شد که این وزارتخانه هیچ اشتباهی در تنظیم قوانین و سرویس‌های جدید نخواهد کرد. همچنان بحث درباره وضع قوانین متاورس مشابه بازی‌های ویدیویی ادامه دارد.

وزارت علوم کره جنوبی خواستار تصویب مقررات ویژه متاورس شد

وزارتخانه علوم و فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته که قوانین جدیدی برای صنایع نوظهور از جمله متاورس، رانندگی اتوماتیک و پلتفرم‌های پخش OTT وضع کند. به عقیده وزارت علوم کره جنوبی، عدم وجود قوانین شفاف در مورد متاورس منجر به جلوگیری از رشد این حوزه خواهد شد.

پیش از این، در 1 سپتامبر 2022، اعضای مجلس ملی از پیشنهاد رسمی وزارت علوم جهت تصویب مقررات ویژه متاورس حمایت کردند. مقامات کره جنوبی همزمان با حمایت خود از کسب و کارهای نوظهور، به سرکوب افرادی که اکوسیستم ترا را اداره می‌کنند،‌ ادامه می‌دهند.

دادستان‌های کره جنوبی ادعا می‌کنند که دو کووان (Do Kwon)، یکی از بنیان‌گذاران ترا و مدیرعامل Terraform Labs، با انتشار لونا کلاسیک (LUNC) و USTC سرمایه‌گذاران را فریب داده است. در نتیجه دادستان‌ها از مقامات کشور کره درخواست کردند که پاسپورت دو کووان و سایر کارکنان ترا را باطل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصویب مقررات ویژه متاورس توسط دولت کره جنوبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر