;
coinex

سامسونگ هنوز به عرضه سری گلکسی S23 با پردازنده اگزینوس امیدوار است

عرضه سری گلکسی S23 با پردازنده اگزینوس همچنان یکی از گزینه‌های پیش روی سامسونگ است. به همین دلیل بسیاری از کاربران این برند کره‌ای نگران سری بعدی پرچمدار سامسونگ هستند.

در ماه ژوئیه (تیر ماه)، تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو ادعا کرد که کوالکام احتمالاً تنها تامین‌کننده پردازنده برای سری گلکسی S23 سامسونگ خواهد بود. دلیل اصلی این است که پردازنده اگزینوس 2300 نمی‌تواند با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رقابت کند.

در همین راستا، کوالکام در ماه ژوئیه، از همکاری استراتژیک با سامسونگ خبر داد. مینگ‌چی کو در همان روز اعلام کرد که در گزارش سه ماهه سوم سال 2022 کوالکام، آمده است که: «چیزی که درحال‌حاضر می‌توانیم بگوییم این است که ما قبل از این معامله، سهم 75 درصدی از گلکسی S22 داشتیم. باید در نظر داشته باشید که ما با گلکسی S23 و سری‌های جدیدتر وضعیت بهتری خواهیم داشت.»

بیشتر بخوانید:

عرضه سری گلکسی S23 با پردازنده اگزینوس

افشاگر محبوب فناوری، آیس یونیورس، اخیرا اعلام کرد که بخش Samsung MX (بخش تجارت گوشی همراه) امیدوار است که سری گلکسی S23 سامسونگ همگی از پردازنده‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده کنند. با این‌حال، Samsung Electronics قصد دارد که با استفاده از برخی تراشه‌های Exynos به کار خود ادامه دهد. در این زمینه، بخش تولید گوشی‌های هوشمند کمپانی سامسونگ ابراز نارضایتی کرده است.

سری گلکسی S23 با پردازنده اگزینوس

در 9 فوریه 2022 (20 بهمن 1400)، سامسونگ سه گوشی هوشمند پرچمدار از سری گلکسی S22 را عرضه کرد. این شرکت گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا را عرضه کرد. بسته به بازاری که این گوشی‌ها در آن عرضه شده‌اند، گوشی‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ از پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 بهره می‌برند. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که اسم رمز تراشه اگزینوس 2300 سامسونگ «Quadra» است.

این تراشه احتمالا از فناوری پردازش 3 نانومتری GAA برخوردار شده و به آخرین معماری هسته‌های ARM CPU مجهز خواه شد. این پردازنده پرچمدار همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی Xclipse بهتر مبتنی بر پردازنده گرافیکی جدید AMD Radeon خواهد بود.

این غول تولیدی کره جنوبی روی نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی S23 کار می‌کند. با این‌حال، گزارش‌هایی مبنی بر ضخیم‌تر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر این سری گوشی‌ها وجود دارد. با این وجود، افشاگری‌ها نشان می‌دهند که این تغییر کوچک و غیرقابل توجه خواهد بود. مدل معمولی 0.15 میلی‌متر افزایش ضخامت قاب خواهد داشت، اما این افزایش اندازه در مدل پلاس 0.20 میلی‌متر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه سری گلکسی S23 با پردازنده اگزینوس چیست؟ آیا این اقدام سامسونگ باعث موفقیت گوشی پرچمدار خود می‌شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر