;
coinex

نسخه جدید پلی استیشن 5 با دیسک درایو جدا شدنی در سال 2023 عرضه می‌شود

بنابر جدیدترین خبرها، نسخه جدید پلی استیشن 5 با یک پورت USB-C اضافه در سپتامبر 2023 از راه می‌رسد.

بنابر گزارشی جدید، آخرین نسخه پلی استیشن که انتظار می‌رود اولین بازطراحی اصلی این کنسول سونی باشد، احتمالا مجهز به یک دیسک درایو جداشدنی است تا در صورت نیاز به استفاده از دیسک، آن را از طریق USB-C به کنسول خود وصل کنید. این محصول احتمالا در سال 2023 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: هکرها یک آسیب‌پذیری غیرقابل رفع در پلی استیشن 4 و 5 کشف کردند

عرضه نسخه جدید پلی استیشن 5 با دیسک درایو جدا شدنی

پلی استیشن 5 در حال حاضر دو نسخه اصلی دارد که شامل نسخه‌های دیسک درایو و نسخه دیجیتال است. حتی اگر یک دیسک درایو را از طریق یو اس بی به نسخه دیجیتال وصل کنید هم نمی‌توانید دیسک را برای آن به کار ببرید. بنابر یک افشاگری جدید، ظاهرا نسخه بعدی کنسول سونی اما این مشکل را ندارد.

در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد احتمالا در نسخه بعدی این کنسول سونی نیز دیسک درایو داخلی عرضه نمی‌شود اما می‌توان از دیسک درایو خارجی یا اکسترنال برای آن بهره برد.

نسخه جدید پلی استیشن 5 با دیسک درایو جدا شدنی در سال 2023 عرضه می‌شود

در واقع به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد یک نسخه بدون دیسک درایو خارجی و یک نسخه با دیسک درایو خارجی به طور باندل عرضه کند. در نتیجه در صورتی که قصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها را داشته باشید بهتر است نسخه اول را خریداری کرده و سپس یک دیسک درایو خارجی برای آن تهیه کنید.

PS5 اولین بار در اواخر سال 2020 روانه بازارها شد و گرچه طراحی آن تفاوت چشمگیری نداشت، اما تجهیزات و امکانات داخلی آن تغییرات مهمی داشته است. در سال 2021 نسخه جدیدی از این محصول با هیت‌سینک سبک‌تر عرضه شد واوایل سال جاری نیز مدل جدیدی با وزن کمتر روانه بازارها شد.

در حال حاضر نمی‌دانیم طراحی نسخه جدید PS5 به چه صورت خواهد بود، با این حال احتمالا با طراحی مشابه نسخه دیجیتال نسل کنونی روبه‌رو می‌شویم، با این تفاوت که به یک پورت USB-C جدید مجهز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه نسخه جدید پلی استیشن 5 با دیسک درایو جدا شدنی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر