;
coinex

ال جی رسما از لپ تاپ های Ultra PC رونمایی کرد

لپ تاپ های Ultra PC رسما رونمایی شدند. گفته می‌شود که نسخه‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی این لپ‌تاپ‌ها، گزینه مناسبی برای اکثر متقاضیان خواهند بود.

طبق اظهارات کمپانی ال جی، سری جدید لپ تاپ های Ultra PC در کنار طراحی ظریف و وزن نسبتا کم، از سخت‌افزار قدرتمندی بهره‌مند می‌برند و به همین جهت، می‌توانند به عنوان لپ‌تاپ ایده‌آل کاربران شناخته شوند. دستگاه‌های مذکور از دوازدهمین نسل پردازنده‌های اینتل یا AMD Ryzen برخوردار هستند. پردازنده اینتل در سخت‌افزار مدل ۱۷ اینچی و پردازنده AMD Ryzen در سخت‌افزار مدل ۱۶ اینچی مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات منتشر شده از لپ تاپ های Ultra PC ال جی

نسخه ۱۷ اینچی از لپ‌تاپ‌های Ultra PC ال جی، از یک نمایشگر IPS WQXGA با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ بهره می‌برد‌ و نسبت تصاویر در این دستگاه ۱۶:۱۰ است. همچنین، این نمایشگر قادر است از ۹۹ درصد گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی کند.

LG Ultra PC Lap Tops
لپ تاپ های Ultra PC ال جی

سخت‌افزار این لپ‌تاپ شامل پردازند Core i7، کارت گرافیک Nvidia RTX 3050 به همراه ۱۶ گیگابایت RAM DDR5 و ۵۱۲ گیگابابت حافظه داخلی NVME SSD می‌شود. ابعاد این لپ تاپ معادل ۱۵×۱۰/۷۸×۰/۷۸ اینچ خواهد بود و برق موردنیاز آن، از یک باتری ۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گفتنی است که وزن نهایی این دستگاه ۱.۹۸ کیلوگرم است.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، لپ تاپ های Ultra PC ال جی در دو نسخه 16 و 17 اینچی عرضه می‌شوند. نسخه کوچک‌تر این سری از یک نمایشگر با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پشتیبانی می‌کند. پردازنده این دستگاه AMD Ryzen 7 5825U است که با ۱۶ گیگابایت RAM از نوع LPDDR4 و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی NVME SSD همراه می‌شود.در نهایت، کارت گرافیک AMD Radeon Vega 8 نیز سخت‌افزار نسخه ۱۶ اینچی لپ‌تاپ‌های Ultra PC ال جی را کامل می‌کند. هر دو مدل این سری، سیستم صوتی استریو با دو بلندگو ۱.۵ واتی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

در آخر نوبت به بررسی قیمت دستگاه‌های مذکور می‌شود که باتوجه به چنین سخت‌افزار قدرتمندی، انتظار می‌رفت که قیمت آن‌ها نسبتا زیاد باشد. کاربران جهت خرید نسخه ۱۷ اینچی باید هزینه‌ای معادل ۱۵۹۹ دلار متقبل شوند، در حالی که قیمت نسخه ۱۶ اینچی ۱۲۹۹ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لپ‌تاپ‌های Ultra PC ال جی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر