;
coinex

ویوو ایکس فولد پلاس (Vivo X Fold Plus) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

بعد از شایعات و افشاگری‌های فراوان، بالاخره ویوو با معرفی ویوو ایکس فولد پلاس به عنوان دومین گوشی تاشو خود، انتظارات را برآورده کرد.

همین ابتدای امر باید اذعان کرد که گوشی تاشو جدید ویوو با مشخصات فنی قابل توجه، یک رقیب ترسناک برای دیگر تاشوهای بازار از جمله زد فولد 4، زد فلیپ 4 و حتی ریزر 2022 به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

مشخصات ویوو ایکس فولد پلاس

گوشی تاشو جدید ویوو با رنگ‌بندی جدید، پردازنده قدرتمند و دوربین باکیفیت از راه رسیده است. این محصول از قوی‌ترین پردازنده این روزهای دنیای اندروید یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار است که نسبت به نسل قبلی خود تا 30 درصد مصرف انرژی کمتری دارد و در عین حال تا 10 برابر قوی‌تر عمل می‌کند.

کمپانی ویوو علاوه بر ارتقای پردازنده، در این مدل از باتری 4730 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که در مقایسه با باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی مدل عادی ارتقای اندکی داشته است. این باتری پرظرفیت‌تر البته در کنار تراشه بهینه‌شده جدید می‌تواند شارژدهی به مراتب بیشتری نسبت به مدل عادی داشته باشد.

ویوو ایکس فولد پلاس (Vivo X Fold Plus) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ویوو X Fold پلاس از شارژر سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که در قیاس با شارژر 66 واتی مدل عادی سرعت به مراتب بالاتری دارد. این محصول حالا می‌تواند در تنها 18 دقیقه به 70 درصد شارژ و در 35 دقیقه به 100 درصد شارژ برسد. این مدل همچنین از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو جدید ویوو از نمایشگری با ابعاد 8.0 اینچ از نوع LTPO برخوردار است که از شیشه فوق باریک UTG ساخته شده است. این گوشی نمایشگر خارجی با ابعاد 6.53 اینچی نیز دارد و هر دو نمایشگر مجهز به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک هستند.

ویوو می‌گوید که لولای ایکس فولد پلاس می‌تواند در چندین حالت مختلف به‌صورت ثابت بایستد. شرکت چینی اسپیکرهای ایکس فولد پلاس را نیز تقویت کرده است تا کیفیت و شدت صدا بهبود پیدا کند.

ویوو ایکس فولد پلاس (Vivo X Fold Plus) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در پنل پشتی دستگاه، این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است که از لرزشگیر اپتیکال تصویر برخوردار است. این دوربین در کنار دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو مجموعه دوربین‌های تاشو جدید را تشکیل می‌دهند. یکی از دوربین‌های تله‌فوتو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز ۴۷ میلی‌متری دارد و دوربین دیگر مجهز به حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری (و بزرگ‌نمایی دیجیتال ۶۰ برابری) است.

نسخه پایه این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 1400 دلاری دارد. نسخه دوم با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز 1540 دلار قیمت‌گذاری شده است.

ویوو ایکس فولد پلاس (Vivo X Fold Plus) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویوو ایکس فولد پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر