;
coinex

از اسیدپاشی امیر تتلو تا جنجال سحر قریشی [+فیلم]

اسیدپاشی تتلو روی سحر قریشی ترند این روزهای فضای مجازی است. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار عکسی با عنوان آنچه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین اثر در کارنامه بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد.

افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

اسیدپاشی تتلو روی سحر قریشی [+فیلم]

سحر قریشی در تازه ترین تصویری که از خود به اشتراک گذاشته است تتوهایی روی صورتش دارد که به زعم برخی کاربران بر اثر اسیدپاشی تتلو به این شکل درآمده است. این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می دادند، بعد از مدت کمی شروع به حاشیه سازی های عجیب کردند. هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

بررسی ها نشان می دهد روی صورت سحر قریشی رد تاتوهای نیمه کاره است و تصاویر منتشره مبنی بر اسیدپاشی امیر تتلو روی صورت این بازیگر زن سابق سینمای ایران صحت ندارد.

خبر شوکه‌کننده: اسیدپاشی تتلو روی سحر قریشی [+فیلم]

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از تتوی صورت خود منتشر کرد. تتوهای دست او شباهت بسیار زیادی به تتوهای بدن امیر تتلو دارند. این بازیگر با انتشار عکس زیر نوشت: بله بله میدونم تتوهام کامل نیست خط خطیه لاین تتوعه کامل نشده.

تتلو به تازگی و برای اولین بار در پیج کاری اینستاگرامش عکسی همراه با دو دختر منتشر کرد که ابتدا آن ها را خانواده خود خواند اما همان طور که در ادامه مشاهده می کنید آن ها عضو تیم کاری او هستند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |