;
coinex

ویوو اسپانسر رسمی جام جهانی قطر 2022 شد

برند ویوو به عنوان اسپانسر رسمی جام جهانی قطر 2022 انتخاب شد تا از این رویداد بزرگ برای قرار گرفتن در معرض دید 5 میلیارد مخاطب در سطح جهان استفاده کند.

جام جهانی فوتبال 2022 کمتر از 2 ماه دیگر با میزبانی قطر برگزار می‌شود و حالا قرار است ویوو برای دومین بار متوالی اسپانسر رسمی این مسابقات باشد. خبر این همکاری در رویداد رونمایی از ویوو ایکس فولد پلاس منتشر شد که مصادف با صد و هجدهمین سالگرد تأسیس فیفا بود.

بیشتر بخوانید: قیمت بلیت جام جهانی قطر 2022 مشخص شد

ویوو، اسپانسر رسمی جام جهانی قطر 2022

طبق این قرارداد، امسال لوگوی ویوو را در تبلیغات کنار زمین، پس زمینه مصاحبه‌ها و سایر عناصر بصری خواهیم دید. در مقابل، ویوو هم به عنوان اسپانسر رسمی جام جهانی قطر 2022 بهترین پرچمدارهای خودش را در اختیار کارمندان جام جهانی فوتبال قرار می‌دهد تا به آنها برای تهیه تدارکات و برگزاری هر چه بهتر مسابقات کمک کند.

اسپانسر رسمی جام جهانی قطر 2022

این همکاری به ویوو برای شناخته شدن هر چه بیشتر در سطح جهانی کمک می‌کند. این شرکت از سال 2014 توانسته در بیش از 60 کشور و منطقه فعالیت داشته باشد و انتظار می‌رود که حضور ویوو در جام جهانی قطر این شرکت را در معرض دید 5 میلیارد مخاطب قرار دهد از جمله 400 میلیون کاربر فعال فعلی ویوو.

ویوو در عرب کاپ سال گذشته و همچنین در مسابقات یورو 2020 هم حضور داشته که البته این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و در سال 2021 برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتخاب ویوو به عنوان اسپانسر رسمی جام جهانی قطر 2022 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر