;
coinex

ریست شدن آیفون 14 در زمان شارژ ؛ باگ‌های بی‌پایان پرچمدار جدید اپل!

باگ جدید گزارش شده از سوی کاربران، خبر از ریست شدن آیفون 14 در زمان شارژ می‌دهد. گفته می‌شود که برخی از کاربران نیز راهی موقت برای جلوگیری از آن پیدا کرده‌اند.

نمی‌توان ادعا کرد که گوشی‌های سری آیفون 14 عرضه‌ای بی‌دردسر و راحت را تجربه کرده‌اند؛ زیرا به محض اینکه محصول جدید اپل به دست کاربران رسید، گزارش‌های بسیاری از باگ‌های مختلف آغاز شد. البته به نظر می‌رسد بیشتر باگ‌ها مربوط به پرچمداران گران‌قیمت اپل یعنی آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 14 و گلکسی S22 سامسونگ ؛ کدام یک بهتر است؟

علت ریست شدن آیفون 14 در زمان شارژ

چندی پیش، تعدادی از کاربران از وجود اشکال در اتصال به شبکه 5G خبر دادند و پس از آن خبری مبنی بر مشکل عمر باتری آیفون 14 پرو مکس به خصوص در زمان فعال بودن عملکرد نمایشگر همیشه روشن منتشر شد. اما پایان ماجرا اینجا نبود تا این‌بار با یک باگ جدید، آیفون 14 کاربران مشتاق خود را شگفت‌زده کند و البته که می‌تواند طرفدارانش را بیشتر از دیگران آزار دهد.

به نظر می‌رسد برخی از مدل‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس هنگام شارژ به طور تصادفی ریست می‌شوند. فرقی نمی‌کند گوشی را با کابل لایتنینگ شارژ کنید یا شارژر بی‌سیم Magsafe. همچنین آپدیت نسخه‌های مختلف iOS 16 تاکنون نتوانسته‌اند این مشکل را حل کنند و باگ جدید آیفون 14 پرو در iOS 16، iOS 16.0.1، iOS 16.01.2 و همچنین نسخه بتای iOS 16.1 گزارش شده است.

ریست شدن آیفون 14 در زمان شارژ ؛ باگ‌های بی‌پایان پرچمدار جدید اپل!

اپل هنوز به طور رسمی به این مشکل پاسخ نداده است اما پشتیبانی این شرکت در پاسخ به مشکل یکی از کاربران، راه‌حل‌های زیر را ارائه کرد:

از قسمت Device Firmware Update، دستگاه را با استفاده از نسخه پشتیبانی که داشتید به حالت اولیه بازگردانید.
از نسخه پشتیبان خود در حالت بازیابی استفاده کنید.
حالت بهینه شارژ را غیرفعال کنید.
برنامه Eufy را حذف کنید.

اگرچه ظاهرا هیچ یک از این راه‌حل‌ها برای این کاربر چاره‌ساز نبوده و مشکل همچنان پابرجاست. همچنین گزارش‌ها بیان می‌کنند که این مشکل تنها زمانی رخ می‌دهد که باتری بین 90 تا 95 درصد شارژ شود و تنها راه جلوگیری از آن، غیرفعال کردن به‌روز‌رسانی برنامه‌های پس‌زمینه است.
اپل در حال بررسی سریع باگ‌های گوشی و سیستم‌عامل جدید ارائه شده است و با توجه به اینکه اشکال جدید آیفون 14 می‌تواند تأثیر بسیار بدی بر تجربه کاربران داشته باشد، احتمالاً به زودی طی آپدیت‌های بعدی، این مشکلات برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشکل ریست شدن آیفون 14 در زمان شارژ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر