;
coinex

اولین بازی بلاکچینی سگا معرفی شد

استفاده از بلاکچین در دنیای بازی‌ها توجه بسیاری از مردم را به این حوزه جلب کرده است. با توسعه این صنعت، اولین بازی بلاکچینی سگا نیز معرفی شد.

در طی یک سال گذشته در صنعت ویدیو گیم، از بلاک چین و NFTها به وفور استفاده شده است و شاهد حاشیه‌های زیادی در این راستا بوده‌ایم. هم اکنون سگا (Sega)، بازی جدیدی معرفی کرده که با کمک این تکنولوژی‌ها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند؟

اولین بازی بلاکچینی سگا

با توسعه صنعت بازی های بلاکچینی و افزایش محبوبیت این بازی‌ها بین کاربران، سگا (Sega) نیز وارد این صنعت شد. بنابر گزارش ارائه شده توسط 4Gamer، همکاری سگا با یک کمپانی بلاکچینی ژاپنی به نام Double Jump Tokyo، در جهت ارائه نسخه جدیدی از سری Sangokushi Taisen آغاز شده است. همانطور که می‌دانید سری Sangokushi Taisen، یک مجموعه استراتژیک به شمار می‌آید که در اکثر مواقع در دستگاه‌های بازی آرکیدهای در ژاپن مورد استفاده قرار می‎گیرد.

اولین بازی بلاکچینی سگا

این بازی توسط کمپانی Double Jump Tokyo توسعه داده خواهد یافت و سگا فقط آی پی خود را به این مجموعه قرض خواهد داد. نحوه استفاده از فناوری بلاکچین در ساخت این بازی برای ما هنوز آشکار نیست. همچنین تاریخ عرضه و پلتفرم‌های هدف این بازی مشخص نشده است و باید منتظر خبرهای جدید در این حوزه باشیم.

استفاده از بلاک چین در ویدیو گیم‌ها، با انتقادات زیادی روبرو شده است. شرکت‌هایی مانند آتاری و کونامی، نسبت به این انتقادات بی‌تفاوت بودند ولی soga تصمیم به توقف برنامه‌های خود داشت. شرکت بزرگ یوبیسافت از دیگر شرکت‌هایی است که به انتقادات موجود در این زمینه توجهی نشان نمی‎دهد و استراتژی‌های خود را دنبال می‌کند.

در هفته‌های گذشته شاهد معرفی بازی‌های زیادی از طرف این کمپانی بودیم. یاکوزا ۸، Football Manager 2023 و بازسازی Like a Dragon: Ishin بخشی از این بازی‌ها بودند. با این حال در آینده نزدیک، نباید انتظار رونمایی از بازی Persona 6 را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین بازی بلاکچینی سگا چیست؟ آیا این نوع بازی‌ها مورد توجه شما هستند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر