;
coinex

توکن صرافی بیت مکس تا پایان 2022 عرضه خواهد شد

راه‌اندازی توکن صرافی بیت مکس به دلیل شرایط وخیم بازار به تعویق افتاد. مدیرعامل صرافی بیت مکس قصد دارد این توکن را تا قبل از پایان سال 2022 عرضه کند.

مدیرعامل صرافی BitMex در کنفرانس Token2049 سنگاپور با وبسایت خبری CoinDesk مصاحبه کرد. وی در این مصاحبه خاطرنشان کرد که صرافی معاملات اسپات و فیوچرز بیت مکس قصد دارد تا پایان سال 2022 از توکن بومی خود رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

رونمایی از توکن صرافی بیت مکس

الکساندر هوپتنر (Alexander Hoeptner)، مدیرعامل بیت مکس به CoinDesk گفت: «اگر توکنی را راه‌اندازی کنید که در حالت عادی وضعیت مناسبی داشته باشد، جو عمومی منجر به سقوط آن خواهد شد».

صرافی معتبر بیت مکس در ماه جولای اعلام کرد که راه‌اندازی توکن بومی خود را به دلیل شرایط نامناسب بازار به تعویق انداخته است. بیت مکس در بیانیه ماه ژوئن خود گفت: «ما آماده فهرست کردن توکن BMEX هستیم، اما شرایط فعلی بازار ایده‌آل نیست و سیاست‌های شرکت به گونه‌ای است که توکن در بهترین شرایط بازدهی ممکن به بازار عرضه شود».

توکن صرافی بیت مکس تا پایان 2022 عرضه خواهد شد

مزایای توکن BMEX

هولدرهای توکن BMEX نیز همانند سایر توکن‌های مبادله‌ای نظیر BNB و FTT از تخفیف در کارمزد معاملات و سایر مزایای مشابه بهره‌مند خواهند شد. صرافی بیت مکس رویکردی مشابه با بایننس را در پیش گرفته است. کاربران بایننس در صورت استفاده از توکن BNB کارمزد معاملاتی کمتری پرداخت خواهند کرد. توکن صرافی بیت مکس نیز شرایطی یکسان برای معامله‌گران این صرافی مهیا می‌کند.

هوپتنر اعلام کرد که زمان راه‌اندازی توکن صرافی بیت مکس به مواردی خاص بستگی دارد. تیم صرافی می‌بایست اطمینان حاصل کند که ریزش سنگین دیگری در بازار ارزهای دیجیتال وجود نخواهد داشت.

به عقیده هوپتنر عرضه زودهنگام BMEX به این معناست که کاربران به کاهش قیمت توکن بیشتر از سایر اخبار توجه کرده و دیگر دستاوردهای شرکت نظیر ثبت رسمی در ایتالیا و سوئیس کمرنگ خواهد شد. هوپتنر در ادامه گفت: «مردم خیلی منتظر مانده‌اند و می‌توانند یک یا دو ماه دیگر نیز صبر کنند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه توکن صرافی بیت مکس تا پایان سال 2022 چیست؟ آیا این توکن به رقیب BNB بایننس تبدیل خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر