;
coinex

کاهش حجم معاملات فیات صرافی‌های کریپتو : بحران اقتصادی همچنان ادامه دارد!

طبق گزارش سایت خبری The Block، حجم معاملات فیات صرافی‌های کریپتو با کاهش چشمگیری مواجه شده است. این موضوع تداوم زمستان کریپتویی را نشان می‌دهد.

حجم معاملات فیات صرافی‌های کریپتو برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت. حجم معاملات در ماه سپتامبر نسبت به آگوست 2022 حدود 3 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

کاهش حجم معاملات فیات صرافی‌های کریپتو

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت خبری The Block، سپتامبر پنجمین ماه متوالی است که در طی آن حجم مبادلات فیات با کاهش شدید مواجه می‌شود. از میان صرافی‌های کریپتوکارنسی که از معاملات دارایی‌های فیات پشتیبانی می‌کنند، FTX بیشترین حجم معاملاتی را به خود اختصاص داده است.

کاهش حجم معاملات فیات صرافی‌های کریپتو : بحران اقتصادی همچنان ادامه دارد!

24.6 درصد از کل معاملات فیات در صرافی FTX صورت می‌گیرد. صرافی کوین بیس (Coinbase) جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. 22.7 درصد از معاملات در این صرافی انجام می‌شود. صرافی Upbit نیز با حجم معاملاتی 13 درصدی جایگاه سوم را در اختیار دارد.

حجم معاملات فیات صرافی‌های ارز دیجیتال در ماه سپتامبر 2022 حدود 210.6 میلیارد دلار بود که در مقایسه با حجم 219 میلیارد دلاری ماه آگوست کاهش چشمگیری داشته است.

مقایسه حجم ماهانه معاملات فیات صرافی‌ها

سایت خبری The Block در گزارشی حجم ماه به ماه صرافی‌های ارز دیجیتال را با یکدیگر مقایسه کرده است. طبق این گزارش، حجم معاملات فیات بین آگوست و سپتامبر حدود 3.8 درصد کاهش یافته است. بیشترین کاهش ماه به ماه در پنج ماه گذشته در بازه زمانی می تا ژوئن 2022 رخ داد. در این بازه زمانی حجم معاملات صرافی‌های فیات 20 درصد کاهش یافته است.

کاهش حجم معاملات فیات در صرافی‌های ارز دیجیتال و همچنین رکود گسترده بازار کریپتوکارنسی باعث شد بسیاری از شرکت‌ها به تعدیل نیرو روی آورند. صرافی کوین بیس (Coinbase) در ماه ژوئن بیش از 18 درصد از کارمندان خود را اخراج کرد. جمینی (Gemini) نیز ماه بعد در 68 موقعیت شغلی به تعدیل نیرو پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاهش حجم معاملات فیات صرافی‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر