;
coinex

استعفای مدیر ارشد استراتژی سلسیوس ؛ احتمال جذب سرمایه مجدد Celsius!

رکورد بازار ارزهای دیجیتال منجر به استعفای مدیر ارشد استراتژی سلسیوس شد. احتمال جذب مجدد سرمایه سلسیوس پس از توقف فروش دارایی‌ها وجود دارد.

بر اساس یادداشت داخلی شرکت سلسیوس که توسط CNBC مورد بررسی قرار گرفت، اس دانیل لئون (S.Daniel Leon)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد استراتژی شرکت وام‌دهنده رمزنگاری ورشکسته سلسیوس، یک هفته پس از کناره‌گیری الکس ماشینستکی (Alex Mashinsky)، مدیرعامل شرکت، استعفا داد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

استعفای مدیر ارشد استراتژی سلسیوس

به گزارش CNBC، در یادداشت داخلی شرکت سلسیوس به این نکته اشاره شده است که لیور کورن (Lior Koren)، مدیر مالیات جهانی پیشین Celsius مسئولیت خروج شرکت از اسرائیل را بر عهده گرفته است.

شرکت سلسیوس در ماه ژوئن با استناد به “شرایط وخیم بازارهای مالی”، امکان برداشت، مبادله و نقل و انتقالات دارایی‌های کاربران را مسدود کرد. مدت کوتاهی پس از این تصمیم ترازنامه شرکت با کسری 1.2 میلیارد دلاری منتشر شد. Celsius پس از انتشار این ترازنامه درخواست ورشکستگی فصل 11 داد. استعفای مدیر ارشد استراتژی سلسیوس نیز به دلیل ورشکستگی این شرکت اعلام شد.

استعفای مدیر ارشد استراتژی سلسیوس ؛ احتمال جذب سرمایه مجدد Celsius!

سایمون دیکسون (Simon Dixon)، بنیان‌گذار پلتفرم سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال BankToTheFuture پیش‌بینی کرد که ممکن است در آینده و زمانی که توکن‌های باقی‌مانده قابلیت فروش نداشته باشند، سلسیوس با پیشنهاد سرمایه‌گذاری‌های بزرگ روبرو شود.

به گزارش رسانه رمزنگاری کوین تلگراف (Cointelegraph)، سلسیوس در ماه سپتامبر از دادگاه اجازه خواست تا بتواند جهت پرداخت بدهی‌های شرکت استیبل کوین‌های خود را به فروش برساند. این درخواست با مخالفت یکی از متولیان وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استعفای مدیر ارشد استراتژی سلسیوس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: forkast

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر