;
coinex

قابلیت Photo Unblur در پیکسل 7 ؛‌ بهبود کیفیت تصاویر قدیمی!

اگر تصاویری قدیمی زیادی دارید که تار و نامشخص هستند، قابلیت Photo Unblur در پیکسل 7 به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را بهبود ببخشید.

شاید شما هم تصاویر تار زیادی در گالری خود داشته باشید که با وجود تار بودن، بخواهید حفظشان کنید. قابلیت Photo Unblur سری گوشی‌های پیکسل 7 به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قابلیت‌های تراشه تنسور جی 2 تاری تصاویر قدیمی را رفع کنید.

بیشتر بخوانید: تراشه تنسور G2 رونمایی شد

قابلیت Photo Unblur در پیکسل 7

سری پیکسل 7 به لطف قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نسل دوم تراشه تنسور، قابلیت‌های نرم‌افزاری جذابی دارند. این تراشه با یادگیری ماشینی می‌تواند تصاویر را در هسته خود تنظیم کرده و با تغییر فوکوس تاری آن‌ها را برطرف کند.

کمپانی گوگل این قابلیت را در رویداد روز گذشته خود معرفی کرد و نمونه‌ای از عملکرد آن را نیز به نمایش گذاشت. این قابلیت همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر زوجی که تقریبا خارج از فوکوس ثبت شده را به نمونه‌ای قابل استفاده و باکیفیت بدل کرده است. گرچه این نسخه نمایشی بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما باید دید ویژگی مذکور در آزمایش‌های واقعی چگونه عملکردی خواهد داشت.

قابلیت Photo Unblur در پیکسل 7 ؛‌ بهبود کیفیت تصاویر قدیمی!

Photo Unblur در برنامه گوگل فوتوز نسل جدید گوشی‌های پیکسل ارائه شده و همانطور که اشاره شد، از ویژگی‌های سیستم روی چیپ تنسور جی 2 استفاده می‌کند. در نتیجه احتمالا به صورت انحصاری تنها در دسترس دارندگان این گوشی‌های جدید گوگل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Photo Unblur در پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر