;
coinex

جزئیات و تاریخ عرضه تبلت پیکسل رسما توسط گوگل اعلام شد

در جریان رویداد رونمایی از سری گوشی‌های پیکسل 7، این شرکت اطلاعاتی از مشخصات فنی و تاریخ عرضه تبلت پیکسل را نیز منتشر کرد.

گوگل اولین بار و در جریان رویداد گوگل I/O 2022 از تبلت خود پرده‌برداری کرد و از آن زمان تا امروز نیز اطلاعاتی چند درباره این محصول جدید شرکت گوگل فاش شده بود. حال و در کنفرانس Made by Google همانطور که انتظار می‌رفت گرچه این محصول معرفی نشد، اما گوگل اطلاعات جدیدی از آن فاش کرد.

بیشتر بخوانید: تراشه تنسور G2 رونمایی شد

تاریخ عرضه تبلت پیکسل

تبلت پیکسل به نوعی طراحی شده که از آن می‌توان به عنوان آخرین قطعه مکمل اکوسیستم گوگل یاد کرد. این دستگاه که با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود دارای طراحی Material You است و غول فناوری توضیح داده که در حال همکاری با توسعه‌دهندگان برای ایجاد اپ‌های متناسب با صفحه‌نمایش بزرگتر است.

تبلت Pixel نیز دقیقا به مانند سری گوشی‌های پیکسل 7 از تراشه تنسور G2 برخوردار است، اما در حال حاضر جزئیاتی از نمایشگر، وضوح، رم و میزان حافظه دستگاه اعلام نشده است.

جزئیات و تاریخ عرضه تبلت پیکسل رسما توسط گوگل اعلام شد

درباره طراحی تبلت جدید نیز گوگل گفته که این محصول بیش از هرچیز شبیه به گوشی‌های قدیمی گوگل مانند پیکسل 3 است. این می‌تواند بدان معنا باشد که دستگاه حالتی مستطیلی دارد و پنل پشتی از جنس شیشه مات است. در واقع گفته می‌شود گوگل نوعی پوشش نانوسرامیکی خاص ایجاد کرده که ظاهرا برای ساخت ظروف چینی از آن الهام گرفته شده است.

نکته مهم دیگر اینکه یک پایه شارژ مغناطیسی نیز اضافه شده است. آنطور که گوگل مدعی شده، کاربران در حدود 80 درصد مواقع، تبلت‌های خود را در خانه نگه می‌دارند، بنابراین این پایه شارژ مغناطیسی، تبلت را به‌صورت 24/7 به‌طور کامل شارژ می‌کند و باعث می‌شود تا دستگاه ویژگی‌های یک نمایشگر هوشمند را به کاربران ارائه کند.

در واقع این محصول به نحوی طراحی شده تا بتوان از آن به عنوان یک نمایشگر خارجی استفاده کرد و با این امکانات به یکی از پرکاربردترین تبلت‌های جهان بدل خواهد شد.

در نهایت گوگل اعلام کرده که از این تبلت که در سال 2023 عرضه می‌شود به مرور اطلاعات بیشتری را منشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات و تاریخ عرضه تبلت پیکسل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر