;
coinex

اشتراک پولی واتساپ رسما معرفی شد؛ امکانات بیشتر با صرف هزینه بیشتر!

اخیراً نسخه بتا اشتراک پولی واتساپ در اختیار کاربران تجاری این اپلیکیشن قرار گرفت. بنابراین کاربران از این پس امکانات بیشتری با خرید حق اشتراک خواهند داشت.

به تازگی از نسخه بتا واتساپ پولی برای استفاده کاربران تجاری رونمایی شده است. همانطور که مشخص است این نسخه از امکانات بیشتری نظیر لینک کردن تماس به صورت سفارشی که مناسب کسب و کارها است، برخوردار خواهد بود.

طبق گفته WABetaInfo، این نسخه پولی واتساپ بتا منحصراً برای کاربران تجاری این اپلیکیشن طراحی شده است. بنابراین تمامی امکاناتی که به آن افزوده شده است احتمالاً مناسب عموم کاربران نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ تایید شد ؛ تیر خلاصی به قلب کارآفرینان اینترنتی؟

اشتراک پولی واتساپ و امکانات بیشتر آن

همانطور که گفته شد این نسخه از یک قابلیت برای لینک کردن تماس به صورت سفارشی به واتساپ شما برخودار است که هر سه ماه یک بار این لینک تغییر خواهد کرد. این امر به کاربران اجازه خواهد داد تا به جای وارد کردن شماره تماس یک کسب و کار، بتوانند با سهولت بیشتری با آن ارتباط داشته باشند. گفتنی است تلگرام نیز از ویژگی مشابهی برخوردار است که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا یک لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر نسخه اشتراکی این اپلیکیشن به برخی کاربران امکان اتصال تا ۱۰ دستگاه را به صورت همزمان به یک اکانت را می‌دهد. این قابلیت برای اکانت‌های تجاری خیلی مهم است زیرا از این طریق کارمندان بخش پشتیبانی آن‌ها امکان این را دارند تا با یک اکانت تجاری با مشتریان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این با اشتراک پولی واتساپ، تماس ویدیویی 32 نفره نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

سرویس اشتراکی اپلیکیشن واتساپ هنوز به طور رسمی راه‌اندازی نشده است، اما به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران تجاری قرار داده شده است. این بدان معنا است که کاربران برنامه واتساپ بتا می‌توانند با مراجعه به منوی Premium دسترسی به این اشتراک را پیدا کرده تا از امکانات بیشتری را برخوردار شوند.

اشتراک پولی واتساپ

با توجه به اینکه اشتراک پریمیوم واتساپ هنوز در مرحله آزمایشی بوده و واتساپ در حال حاضر بیانیه رسمی را منتشر نکرده است؛ بنابراین اطلاعی از زمان انتشار رسمی این نسخه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اشتراک پولی واتساپ و داشتن امکانات بیشتر با خرید این اشتراک چیست؟ آیا این امکانات به اندازه‌ای مهم خواهد بود تا کاربران را به خرید اشتراک واتساپ پولی ترغیب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر