;
coinex

قابلیت ردیابی خروپف و سرفه در پیکسل 7 عرضه می‌شود

قابلیت ردیابی خروپف و سرفه در پیکسل 7 ارائه خواهد شد اما زمان دسترسی به این قابلیت مشخص نیست، احتمالاً این قابلیت پس از به‌روزرسانی در دسترس قرار بگیرد.

شرکت گوگل اخیراً از گوشی‌های جدید پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به طور رسمی رونمایی کرده است. این شرکت در طی رویداد معرفی رسمی گوشی‌های جدید خود بیشتر بر روی قابلیت‌های امنیتی، دوربین و صدا آن‌ها تمرکز کرده و یکی از قابلیت‌های سلامتی جدید آن تحت عنوان ردیابی خروپف و سرفه در پیکسل 7 نادیده گرفته شد.

بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل واچ (Google Pixel Watch) رسما رونمایی شد

قابلیت ردیابی خروپف و سرفه در پیکسل 7

مطابق اسلایدی که در این رویداد در مدت زمان کوتاهی نشان داده شد، در قسمتی از خلاصه روزانه زمان خواب، گوشی‌های پیکسل 7 و پرو مدت زمان خروپف و تعداد سرفه در خواب را به کاربران نشان می‌دهند.

ردیابی خروپف و سرفه در پیکسل 7

«میشال رحمان»، محقق حوزه برنامه‌های گوشی، پیش از معرفی رسمی گوشی‌های پیکسل و در اواخر ماه گذشته، با انتشار تصویری از صفحه تنظیمات این ویژگی در توییتر خود، توضیح داده بود که این ویژگی از میکروفون پیکسل 7 بدون ضبط یا اشتراک‌گذاری داده‌های آن استفاده خواهد کرد. بنابراین ردیابی خروپف و سرفه از این طریق به انجام می‌رسد.

مدیر اجرایی گوگل در زمان اجرای این رویداد اظهار کرد: «حوزه تندرستی دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند تا با تجزیه و تحلیل صدای سرفه و خروپف در طول شب، به شما در درک کیفیت خواب خود کمک کند. این پردازش دقیقاً در پیکسل 7 شما انجام خواهد شد».

نحوه دسترسی به این قابلیت به این صورت است که با توجه به صفحه پشتیبانی گوگل، کاربران می‌توانند این ویژگی را از قسمت Bedtime اپلیکیشن ساعت خود فعال کرده و داده‌های خود را نیز در آن قسمت بررسی کنند. راه دیگر برای اینکه دسترسی به این داده‌ها، رفتن به منو تنظیمات، بخش سلامت دیجیتال و کنترل‌های والدین (Digital Wellbeing and parental controls) و در آخر نمایش فعالیت سرفه و خروپف است.

در نتیجه بحث باید گفت که زمان دسترسی به این قابلیت حوزه سلامتی هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود که این ویژگی از ابتدا در گوشی‌های جدید سری پیکسل 7 در دسترس خواهد بود یا بعدا به عنوان یک به‌روزرسانی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین پشتیبانی سری قبلی گوشی‌های پیکسل از این قابلیت موضوع مبهم دیگری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ردیابی خروپف و سرفه در پیکسل 7 چیست؟ آیا یک قابلیت کاربردی برای کاربران این گوشی‌ها خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر