;
coinex

اطلاعاتی از نمایشگر آیفون SE4 فاش شد

اپل به تازگی از سری آیفون 14 رونمایی کرده و حالا شاهد انتشار اخبار و شایعات آیفون جدید مثل نمایشگر آیفون SE4 هستیم که به تدریج فضای آنلاین را پر می‌کنند.

راس یانگ (Ross Young) تحلیلگر شناخته شده اطلاعات جدیدی از نمایشگر آیفون SE4 منتشر کرده است. به گفته یانگ، آیفون SE4 دارای نمایشگر LCD 6.1 اینچی است و یک ناچ در بالای صفحه نمایش آن قرار دارد. او می‌گوید این اطلاعات با آنچه او برای آیفون SE4 انتظار داشت، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: بررسی اولیه آیفون 14 پرو (iPhone 14 Pro)؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

نمایشگر آیفون SE4

قبل از این یانگ پیش‌بینی کرده بود که اندازه نمایشگر نسل جدید آیفون SE از 5.7 تا 6.1 اینچ خواهد بود و یک برش پانچ هول در بالای صفحه قرار دارد که حسگرهای دوربین جلو زیر آن تعبیه شده‌اند.

نمایشگر آیفون SE4

هنوز مشخص نیست که آیا آیفون SE جدید مثل سایر مدل‌های جدید اپل حسگر تشخیص عمق را برای فیس‌آی‌دی دارند یا خیر. گزارشات دیگری هم منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند اپل برای مدل SE همچنان از تاچ آی‌دی استفاده می‌کند و فناوری فیس آی‌دی در آنها پیاده‌سازی نخواهد شد.

پیش‌بینی عده‌ای دیگر هم این است که اپل قصد دارد در قسمت کناری نسل جدید آیفون SE یک دکمه مخصوص برای تاچ آی‌دی نصب کند چون در کنار این گوشی فضای بیشتری برای نصب چنین دکمه‌ای وجود دارد.

از آنجایی که اپل برای سایر مدل‌های SE از طراحی آیفون‌های قدیمی‌تر استفاده کرده، به نظر می‌رسد که طراحی آیفون SE4 شبیه به آیفون X باشد که حدود 5 سال پیش رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و نمایشگر آیفون SE4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر