;
coinex

پخش زنده فیورنتینا لاتزیو 18 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده فیورنتینا لاتزیو 18 مهر 1401 را میتوانید از طریق وبسایت تکراتو دنبال و تماشا نمایید. گزارش پیش بازی دو تیم فیورنتینا و لاتزیو را در تکراتو بخوانید.

دو تیم فیورنتینا و لاتزیو از ساعت 10:15 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی در ورزشگاه خانگی فیورنتنا برگزار خواهد شد که شانس لاتزیو برای پیروزی در این بازی بیشتر است. برای پخش زنده بازی فیورنتینا و لاتزیو 18 مهر 1401 با ما باشید.

پخش زنده فوتبال فیورنتینا لاتزیو 18 مهر

پخش زنده فیورنتینا لاتزیو 18 مهر 1401

دو تیم فیورنتینا و لاتزیو در حالی در هفته نهم لیگ سری آ به مصاف هم میروند که فیورنتینا در پنج بازی آخر خود متحمل سه شکست شده است و در حال حاضر با 9 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. در حالیکه، لاتزیو در رده ششم قرار دارد و نسبت به فیورنتینا عملکرد بهتری از خود نشان داده است. این تیم در پنج بازی گذشته خود توانسته 3 پیروزی پر گل به دست آورد و فقط یک شکست را در این فصل تجربه کرده است.

پخش زنده فیورنتینا لاتزیو 18 مهر 1401
پخش زنده فوتبال فیورنتینا و لاتزیو 18 مهر 1401

تاریخچه تقابل دو تیم نیز 17 برد لاتزیو در مقابل تنها 5 برد فیورنتینا نشان از برتری تیم لاتزیو دارد.  تیم لاتزیو در دو تقابل اخیر خود با تیم فیورنتینا موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

امید لاتزیو برای پیروزی در این بازی به مهاجم ملی پوش خود ایموبیله است و فیورنتینا نیز به خلاقیت ماندراگورا چشم دوخته است.

پخش بازی فیورنتینا و لاتزیو 18 مهر 1401 از ساعت 10:15 به وقت تهران از سری رقابتهای سری آ ایتالیا را میتوانید از لینک زیر تماشا کرده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده فوتبال

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر