;
coinex

تداوم استخدام شرکت ریپل ؛ زمستان کریپتویی مانع فعالیت ریپل نشد!

آغاز زمستان کریپتویی وضعیت شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها را به خطر انداخت؛ اما این موضوع نتوانست از تداوم استخدام شرکت ریپل جلوگیری کند.

ریپل علی‌رغم شرایط نامناسب بازار به روند استخدام مهندسان ادامه می‌دهد. موقعیت‌ شغلی کنونی شرکت ریپل مرتبط با بخش طراحی و بازاریابی شرکت خواهد بود. مهندس جدید ریپل مسئولیت مدیریت وب سایت‌های شرکت را بر عهده دارد. وی همچنین مسئول هدایت تصمیمات فناوری و اجرای استراتژی‌های مختلف نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

تداوم استخدام شرکت ریپل

طبق توضیحات فرصت شغلی جدید ریپل، نامزد فعالیت در شرکت می‌بایست دانش عمیقی از توسعه وب داشته باشد. ارتباطات قوی و همچنین رهبری مؤثر از دیگر ویژگی‌های کلیدی مد نظر ریپل خواهد بود. مهندس جدید ریپل مدیریت و رهبری توسعه‌دهندگان فرانت اند (front-end) شرکت را نیز بر عهده خواهد داشت.

تداوم استخدام شرکت ریپل ؛ زمستان کریپتویی مانع فعالیت ریپل نشد!

به گزارش U.Today، ریپل علی‌رغم وضعیت نا به سامان بازارهای مالی به خصوص بازار کریپتوکارنسی‌ها، همچنان به استخدام کارمندان ادامه می‌دهد. این موضوع ریپل را از بسیاری دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال که مجبور به کاهش نیروی کار خود شده‌اند متمایز می‌کند. شرکت‌هایی نظیر BlockFi، OpenSea و Coinbase در ماه‌های اخیر دست به تعدیل نیروهای خود زده بودند.

گسترش فعالیت جهانی شرکت ریپل

اوایل ماه جاری، شرکت ریپل چندین فرصت شغلی را معرفی کرده بود. از جمله این موقعیت‌ها می‌توان به استخدام یک طراح دیجیتال پیشرو اشاره کرد. دفاتر شرکت ریپل در شهرهای سانفرانسیسکو، نیویورک، سنگاپور، تورنتو و سایر شهرهای بزرگ دنیا واقع شده است.

ریپل اوایل سال جاری اعلام کرد که 50 مهندس را برای دفتر تازه افتتاح شده خود در کانادا استخدام کرده است. در ماه آگوست، Ripple به عنوان یکی از برترین شرکت‌های آمریکایی از لحاظ رشد سریع شناخته شد. این شرکت عمدتاً بر روی گسترش تجارت خود در خارج از ایالات متحده تمرکز کرده است. ریپل همچنان با چالش‌های قانونی گسترده‌ای در کشور آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تداوم استخدام مهندسان توسط ریپل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر