;
coinex

پست جنجالی اینستاگرام ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی ؛ ممنوع الخروجی دیگری در راه است؟

پست جنجالی اینستاگرام ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی در فضای مجازی با واکنش های جنجال برانگیزی به همراه بوده است. آیا این موضوع می‌تواند برای همسر شهاب حسینی دردسرهایی درست کرده و یا باعث ممنوع الخروج شدن وی شود؟

ساناز ارجمند متولد 1369 در شهر مشهد است. خانم ارجمند که به حرفه عکاسی مدلینگ مشغول است، چندی پیش خبر ازدواج وی با شهاب حسینی به تیتر رسانه‌های مختلف کشور بدل شد.

روز دوشنبه 21 شهریور 1401 مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که 17 سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

پست جنجال برانگیز ساناز ارجمند درباره اتفاقات اخیر کشور

تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی [+عکس]
تصویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی
ساناز ارجمند در چند روز اخیر پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در فضای مجازی بازخوردهای مختلفی داشته است.

همسر جدید شهاب حسینی در پست جنجالی اینستاگرام خود به مهسا امینی، نیکا شاکرمی، حدیث نجفی و دانشگاه شریف اشاره کرد تا اتفاقات اخیر کشور را یاد آوری کرده باشد.

او در پست خود به یکی از مشهورترین اشعار سعدی اشاره کرد و نوشت:

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضو‌ها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

پست جنجالی اینستاگرام ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی
پست جنجالی اینستاگرام ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی

این پست او در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی را داشته که اکثر آن‌ها به همسر بازیگر وی یعنی شهاب حسینی اشاره دارد.

سینی در سال 1379 با سریال پس از باران پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت. در سال 1380 در سریال پلیس جوان و در سال 1382 در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت.

وی در سال 1385 در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی و ساختهٔ مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است.

این روزها برخی از هنرمندان و ورزشکاران کشور درباره اعتراضات اخیر مردمی واکنش هایی نشان داده اند که این موضوع باعث توقیف پاسپورت و ممنوع الخروج شدن آن‌ها شده است. با توجه به این موضوع آیا فکر می کنید ساناز ارجمند و شاید حتا همسر بازیگر وی یعنی شهاب حسینی نیز ممنوع الخروج خواهند شد؟

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر