;
coinex

خلاصه بازی بارسلونا اینتر 20 مهر 1401 [+ ویدیو هایلایت مسابقه و لینک پخش زنده]

خلاصه بازی بارسلونا اینتر 20 مهر 1401 از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده و هایلایت بازی تماشا نمایید.

دو تیم بارسلونا و اینتر میلان امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به اینکه بارسلونا تنها 3 امتیاز از بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان کسب کرده است، آنها امشب راهی به جز برد اینتر میلان نخواهند داشت. برای دیدن پخش زنده بازی بارسلونا و اینتر 20 مهر 1401 تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

حال که این بازی دیشب با نتیجه ۳-۳ به اتمام رسیده است، شما میتوانید خلاصه این بازی را ( هایلایت مسابقه بارسلونا و اینتر ) را در تکراتو تماشا کنید. در این دیدار 2بار رابرت لواندوفسکی و یک بار عثمان دمبله برای بارسلونا گلزنی کردند و از آن ظرف برای اینتر نیکولو بارلا، لوتارو مارتینز و رابین گوسنس سه گل تیم اینتر را زدند.


خلاصه بارسلونا اینتر 20 مهر 1401

دو تیم بارسلونا و اینتر میلان در حالی دیشب از ساعت 22:30 روبروی هم صف آرایی کردند که وضعیت دو تیم کاملا متفاوت بود.

پخش زنده بارسلونا اینتر 20 مهر 1401
پخش زنده بازی بارسلونا و اینتر 20 مهر 1401 پخش زنده فوتبال بارسلونا و اینتر 20 مهر 1401

بارسلونا در لالیگا همچون الماسی می‌درخشد؛ اما در لیگ قهرمانان توان مقابله با هم گروهی‌هایش را ندارد. در طرف مقابل اینتر اینزاگی در سری آ ایتالیا سردرگم است؛ اما در لیگ قهرمانان نماینده خوبی برای فوتبال ایتالیا بوده است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 1 بر صفر به سود اینتر خاتمه یافت تا تیم اینزاگی با 6 امتیاز در تعقیب بایرن مونیخ باشد.

پخش زنده بارسلونا اینتر 20 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر