;
coinex

آغاز تجارت عطر ایلان ماسک ؛ ادکلن Burnt Hair روانه بازار شد!

تجارت عطر ایلان ماسک بعد از تجارت خودروهای برقی و اینترنت ماهواره‌ای جدیدترین اقدام ثروتمندترین مرد جهان است.

ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا مدتی است که عطر جدیدی را نیز روانه بازار کرده و تاکنون 10 هزار دلار بطری از آن را نیز به فروش رسانده است. این عطر که Burnt Hair نام دارد با قیمت هر بطری 100 دلار روانه بازار شده است. اما از ادکلن ایلان ماسک چه می‌دانیم؟

بیشتر بخوانید: درخواست چین از ایلان ماسک برای عدم عرضه اینترنت ماهواره‌ ای در چین!

آغاز تجارت عطر ایلان ماسک

ایلان ماسک همین چند وقت پیش در توییتر از محصول جدید خود و قصدش برای فروش آن از طریق شرکت حفاری تونل The Boring Company که تحت مالکیت خود اوست خبر داد. ادکلن ایلان ماسک Burnt Hair نام دارد و گرچه بسیاری افراد این موضوع را در ابتدای امر شوخی گرفتند، حالا این محصول از طریق صفحه‌ای در سایت همان شرکت برای خرید در دسترس افراد قرار گرفته است.

آغاز تجارت عطر ایلان ماسک ؛ ادکلن Burnt Hair روانه بازار شد!

قیمت عطر ایلان ماسک که با شعار «جوهره میل نفرت‌انگیز» برای آن تبلیغ می‌شود هر بطری 100 دلار است و ماسک اخیرا در توییتی اعلام کرده که 10 هزار بطری از آن را فروخته و این یعنی ثروتمندترین مرد جهان تنها از فروش ادکلن نزدیک به یک میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

البته این نخستین باری نیست که ماسک از طریق شرکت‌های خود نسبت به فروش اجناس عجیب و غریب اقدام می‌کند. شرکت تونل‌سازی Boring Company که آخرین بار ارزشی برابر با 5.7 میلیارد دلار داشت در اوایل سال 2018 با فروش شعله‌افکن‌هایی به قیمت 500 دلار توانست چیزی معادل 10 میلیون‌ دلار درآمد کسب کند. این شرکت همچنین 50 هزار کلاه بورینگ کمپانی به فروش رسانده است.

جاه‌طلبی‌های ماسک در سالیان گذشته از استعمار مریخ تا ایجاد یک اقتصاد انرژی پایدار جدید متغیر بوده و در این فرایند، او تسلا، اسپیس ایکس و چندین شرکت دیگر نیز تاسیس کرده است. این میلیاردر هفته گذشته از تغییر موضع خود در قرارداد توییتر خبر داد و اعلام کرد که توییتر را می‌خرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آغاز تجارت عطر ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر