;
coinex

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد! [+عکس هایی از ساناز ارجمن همسر دومش]

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد و در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه همراه باشید تا علاوه بر اطلاع از دلایل جدایی شهاب حسینی از همسر اول، تصاویری از ساناز ارجمند، همسر دوم این بازیگر را نیز مشاهه کنید.

شهاب حسینی از سوپراستارهای ایران است. بازی شهاب حسینی در بسیاری از فیلم های سینمایی در خاطره ها ماندگار شد. نام کامل شهاب حسینی، سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی است. شهاب حسینی متاهل است و 2 پسر دارد.

روز دوشنبه 21 شهریور 1401 مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که 17 سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی [+عکس]

علت طلاق شهاب حسینی از همسر اولش [+تصاویر همسر دوم]

تصاویری جذاب و متفاوت از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی [+عکس]
ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی
گفته می شود شهاب حسینی از پریچهر قنبری جدا شده است در سال 1374 و زمانی که 22 سال سن داشت با او ازدواج کرد حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر به نامهای امیرمحمد و امیرعلی است.

در سه سال اخیر ، شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

اما شهاب حسینی سوپر استار سینما گفته:

همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشن های منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی کیست؟ عکسی از شهاب حسینی و دختری در اکران فیلم سینمایی در اینستاگرام وایرال شد که گمانه زنی ها حاکی از آن است که این دختر خانم جوان، همسر جدید شهاب حسینی است.

شهاب حسینی متولد 1352 بوده و خانم ساناز ارجمند متولد 1369 است این خبر در حالی منتشر شده است که مدتی است خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در صدر رسانه های کشورمان قرار گرفته بود.

علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد! [+عکس هایی از همسر دومش]
علت جدایی شهاب حسینی از همسر اولش فاش شد! [+عکس هایی از همسر دومش]
برای مشاهده تصاویر جذاب و متفاوت ساناز ارجمند روی هر عکس کلیک کنید:

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    این خانم ،بهتر بود به جای اینکه همچین پیشنهادی رو قبول کنه عاقلانه تر فکر میکرد ،آقای حسینی هم ،صبر میکرد جوهر طلاق خشک بشه …..کاش طلاق های هنرمندان اینقدر زود فاش نمیشد تا اینا الگو نشه برای نسل های بعد . کوچکترها الگو برداری میکنن ،اصلا رسانه چرا باید اجازه بده این طلاق ها این قدر زود فاش بشن

    پاسخ

    متاسفیم برای شهاب حسینی هوسران

    پاسخ

    عجیب بود یه بازیگر ایرانی باجنبه داشته باشیم…..

    پاسخ

    شهاب حسینی بازیگر معروف را خیلی دوست دارم

    پاسخ

    در نهایت چی و چگونه به رستگاری برسیم مهمه!!

    دنیا کوتاه است و ابدیت خیلی زود پیش پای همه ما…
    هر اثری که بزاریم،قطعا با حقیقت آن مواجه خواهیم شد..

    پاسخ

    واقعا. تو رو خدا به فکر آخرتمون باشیم. ول کتیم دنیای این و اون و

    پاسخ

    میشه یه توضیحاتی در این خصوص درباره اهالی مشهد بفرمایید ما هم بسناسیمشون

    پاسخ

    اولا عشق کلا سیاه و سفید عجم وعرب پیروجوان ندارم دوما شهاب باحاله خیلیا دوسش دارن چون آقاست سومامگه حرامه چون کوچکترشه این حرفا چیه کردینش تیتر شبکه های مجازی هرکسی هرچیزی حقشه انشاالله بهش برسه من خانومم ۱۱سال ازم کوچیکتره بهترین زندگیروداریم خداروشکر

    پاسخ

    از این خانم توقعی نمی ره چون من بخاطر شغلم اهالی مشهد رو خیلی خوب می شناسم در تعجبم از آقای حسینی

    پاسخ

    من شمالی هستم و سی سال در مشهد بواسطه ی ازدواجم ، زندگی می کنم ، مردم مشهد انسانهای شریف و باایمانی هستند و افتخار می کنم دو فرزندم متولد شهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستند🙏

    پاسخ

    درود بر شما مشخصه شهاب حسینی که معلوم الحاله این خانمم که مشخصه چه شخصیتی داره و آبروی دختران ایران زمین رو برده

    پاسخ