;
coinex

سرفیس استودیو 2 پلاس معرفی شد

بعد از چهار سال، سرفیس استودیو 2 پلاس با پردازنده نسل 11 و قیمت 4300 دلار توسط مایکروسافت معرفی شد. سرفیس استودیو 2 پلاس نسخه ارتقایافته سرفیس استودیو 2 است.

مایکروسافت، نسخه ارتقا یافته سرفیس استودیو 2 را رونمایی کرد. طراحی این کامپیوتر بدون تغییر باقی مانده و گرافیک مورد استفاده در آن، RTX 3060 است.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 5 رسما رونمایی شد

سرفیس استودیو 2 پلاس

سرفیس استودیو 2 پلاس بعد از چهار سال معرفی شد. این نسخه، نسخه ارتقا یافته سرفیس استودیو 2 است که در سال 2016 رونمایی شده بود. سرفیس استودیو 2 نمایشگر 28 اینچی و لولای Zero Gravity داشت.

سرفیس استودیو 2 پلاس

در سال 2018 این کامپیوتر از لحاظ سخت افزاری به روز شد و طراحی ظاهری آن بدون تغییر ماند. هم اکنون مایکروسافت نسخه جدید را با همین استراتژی معرفی کرد. ظاهر سرفیس استودیو 2 پلاس دقیقا شبیه به سرفیس استودیو 2 بوده و فقط از لحاظ سخت افزاری، به روز شده است.

این محصول به گرافیک RTX 3060 مجهز شده و فقط یک نسخه از موجود است و آن هم با قیمت 4300 دلار به فروش می‎رسد. کاربران با پرداخت این مبلغ، ، یک قلم Surface Pen به‌همراه مجموعه کیبورد و ماوس را دریافت می‌کنند. در این سیستم از Surface Dial خبری نیست.

نکته مهم اینکه با نزدیک شدن معرفی پردازنده‌های نسل‌ سیزدهمی اینتل، مایکروسافت کامپیوتر جدید خود را به پردازنده ناامیدکننده نسل‌ یازدهمی Core i7-11370H مجهز کرده است. حافظه رم DDR4 این دستگاه، 32 گیگابایت است.

این سیستم نمایشگر 28 اینچی دارد و از وضوح 4500*3000 پیکسل بهره می‌برد. همچنین دارا بودن پوشش فضای رنگی  DCI P3 و نمایش یک‌ میلیارد رنگ باعث شده است تا قابلیت پشتیبانی از با استاندارد Dolby Vision را داشته باشد. در کامپیوتر جدید مایکروسافت از نرخ نوسازی 120 هرتزی خبری نیست.

درگاه‌های سرفیس استودیو 2 پلاس ارتقا پیدا کرده است. این سیستم دارای ۳ پورت USB Type-C با استاندارد Thunderbolt 4، جک هدفون و پورت گیگابیتی اینترنت و دو پورت USB 3.1 Type-A است.

وب کم استفاده شده در این دستگاه، همانند روال قبلی، 1080p است. با این تفاوت که میکروفون‌های سطح استودیویی far-field را به‌ همراه اسپیکرهای استریو Dolby Atmos نیز به این سیستم اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سرفیس استودیو 2 پلاس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر