;
coinex

نخستین کروم بوک گیمینگ جهان معرفی شد

کرو‌م‌بوکی تمام‌عیار از لنوو که برای رقابت با حریفان دندان تیز کرده است اخیرا معرفی شده. این نخستین کروم بوک گیمینگ جهان است که توسط لنوو معرفی شد.

شرکت چینی لنوو از نخستین کروم‌بوک گیمینگ جهان رونمایی کرد. این کروم‌بوک با تراشه جدید و نسل دوازدهمی شرکت اینتل و با قیمت رقابتی 599 دلار معرفی شده است. کروم‌بوک جدید لنوو از یک نمایشگر IPS با وضوح تصویر 2560X1500 پیکسل با نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

نخستین کروم بوک گیمینگ جهان

دستگاه جدید لنوو «IdeaPad Gaming» نام دارد که از ترکیب دو پلتفرم ساخته شده است. سیستم‌عامل کروم‌بوک که ساخت گوگل است اگرچه سیستم‌عاملی محدود به شمار می‌رود و برای بازی مناسب نیست، اما قابلیت‌هایی نیز دارد که می‌تواند در رده دستگاه‌های Gamanig جای بگیرد.

به گفته لنوو، این دستگاه می‌تواند بازی‌های مختلفی از سرویس ابری آمازون Luna، انویدیا GeFoce Now و ایکس‌باکس Cloud Gaming را اجرا کند. البته باید به این نکته توجه شود که، دستگاه حاضر فاقد کارت گرافیک مجزاست.

نخستین کروم بوک گیمینگ جهان

کروم‌بوک IdeaPad Gaming از یک نمایشگر IPS با وضوح تصویر 2560X1500 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می‌کند که در آن از 100 درصد طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌شود. دستگاه حاضر دارای استاندارد TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم است که حداکثر روشنایی 300 نیت را ارائه می‌:ند. همچنین این دستگاه دارای اسپیکرهای چهارتایی با قدرت 2W است و وبکم آن کیفیتی معادل 1080P یا همان FullHD را ارائه می‌دهد.

نخستین کروم بوک گیمینگ جهان

کروم‌بوک جدید لنوو نخستین کروم بوک گیمینگ جهان نام دارد. در این کروم‌بوک از دو مدل پردازنده استفاده شده است. این دستگاه از پردازنده Core i3-1215U و Core i5-1235U به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR4x استفاده می‌کند که هردوی این دستگاه‌ها از ظرفیت باتری 71 وات‌ساعتی بهره می‌برند. همچنین برای این دستگاه سه حافظه‌ ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. ابعاد این کروم‌بوک ۳۵۶.۵ در ۲۵۳ در ۱۹.۹۵ میلی‌متر و وزن آن ۱.۸۲ کیلوگرم است.

نخستین کروم بوک گیمینگ جهان

IdeaPad Gaming از درگاه ارتباطی جک 3.5 میلی‌متری هدفون، شیار کارت MicroSDt، دو درگاه Type-A USB 3.2 و همچنین و دو درگاه Type-C USB 3.2، بلوتوث 5 و وای‌فای نسخه 6E بهره می‌برد. لنوو این دستگاه را با برچسب قیمتی 599 دلار تا آخر همین ماه وارد بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین کروم بوک گیمینگ جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر