;
coinex

راه‌اندازی پلتفرم NFT کونامی ؛ شرکت بازی‌سازی وارد صنعت ارزهای دیجیتال شد!

کونامی، یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا حضور خود در بازار NFTها را گسترش می‌دهد. پلتفرم NFT کونامی دومین فعالیت این شرکت در بازار NFTهاست.

کونامی (Konami)، غول بازی‌سازی ژاپنی اعلام کرد که قصد دارد بازاری را برای تجارت NFTهای درون بازی و همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات مرتبط با Web3 راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

راه‌اندازی پلتفرم NFT کونامی

کونامی در پست وبلاگی روز پنجشنبه خود اعلام کرد که به دنبال استعدادهای جدید برای ساخت سیستم و توسعه خدمات شرکت است. NFT کونامی با کمک متخصصان حوزه توکن‌های مثلی و متاورس طراحی خواهد شد.

غول بازی‌سازی ژاپنی مدت‌هاست که در مورد چگونگی ادغام آخرین نوآوری‌ها در بازی‌های خود تحقیق می‌کند. محصول بعدی شرکت کونامی، پلتفرم NFT درون بازی خواهد بود. شرکت کونامی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:

ما در حال تحقیق و توسعه برای گنجاندن آخرین فناوری در بازی‌ها و محصولات محتوایی خود هستیم. کونامی قصد دارد سرویسی را راه‌اندازی کند که در آن بازیکنان قادر به مبادله NFTهای درون بازی خود از طریق پلتفرم منحصر به فرد بلاک چینی باشند.

راه‌اندازی پلتفرم NFT کونامی ؛ شرکت بازی‌سازی وارد صنعت ارزهای دیجیتال شد!

توکن‌های غیرمثلی در پلتفرم NFT کونامی کاربردهای گوناگونی دارند. از این نوآوری در درجه اول جهت نمایش آیتم‌های منحصر به فرد درون بازی استفاده خواهد شد. پلتفرم NFT کونامی از توکن‌های طرفداری، بلیط‌های رویدادها و سایر موارد مشابه پشتیبانی می‌کند. مالکان آثار NFT می‌توانند با استفاده از این پلتفرم به جوامع طرفداری مورد نظر خود متصل شوند.

سابقه حضور کونامی در صنعت NFT

راه‌اندازی پلتفرم NFT کونامی اولین حرکت شرکت ژاپنی در دنیای بلاک چین نیست. کونامی اوایل امسال پنجمین سالگرد Castlevania را با فروش مجموعه‌ای از NFTهای مرتبط به این فرانچایز جشن گرفت.

بیشتر آثار این مجموعه، گیف‌هایی از گیم پلی سه بازی اول Castlevania در رایانه‌های مختلف به شمار می‌روند. سایر آثار مجموعه نیز شامل رندرهایی از نقشه‌های درون بازی و نسخه‌های هنری می‌شود.

کاهش فروش آثار NFT

حضور جسورانه کونامی در بازار NFT در حالی صورت می‌گیرد که بازار توکن‌های غیرمثلی بدترین روزهای خود را تجربه می‌کند. طبق گزارش‌ها، حجم معاملات NFT با کاهش نزدیک به 100 درصد نسبت به بالاترین رکورد تاریخی خود مواجه شده است. بیشترین حجم فروش توکن‌های غیرمثلی به ژانویه سال جاری باز می‌گردد.

حجم معاملات NFT از 17 میلیارد دلار در ابتدای سال به 466 میلیون دلار در ماه سپتامبر رسید. این موضوع نشان‌دهنده کاهش 97 درصدی علاقه سرمایه‌گذاران به حوزه توکن‌های غیرمثلی است. علت سقوط بازار NFT تا حد زیادی به رکود گسترده بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال باز می‌گردد. جنگ روسیه و اوکراین، افزایش تورم و سیاست‌های ضعیف بانک مرکزی از عوامل اصلی بحران بازارهای مالی به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی پلتفرم NFT کونامی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptonews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر