;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ فرایبورگ 24 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایرن مونیخ فرایبورگ 24 مهر 1401 از هفته دهم لیگ آلمان را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم بایرن مونیخ و فرایبورگ در حالی از ساعت 21 امشب به وقت ایران به مصاف هم می‌روند که بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به صدر جدول باید تیم فوق‌العاده فرایبورگ را شکست دهد. برای دیدن پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ فرایبورگ 24 مهر 1401 تنها کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ 24 مهر 1401

پخش زنده بایرن مونیخ فرایبورگ 24 مهر 1401

وضعیت لیگ آلمان در فصل جدید بسیار عجیب شده است. تیم‌های یونیون برلین، فرایبورگ، هوفنهایم و اینتراخت فرانکفورت که معمولا برای بقا دست و پا می‌زدند؛ این فصل، رده‌های اول تا چهارم لیگ آلمان را از آن خود کرده‌اند. تیم بایرن مونیخ امسال با تلاش بسیار، جایگاه بهتر از پنجمی در لیگ آلمان به دست نیاورده است. این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، یک تساوی و یگ شکست را به دست آورده است.

پخش زنده بایرن مونیخ فرایبورگ 24 مهر 1401
پخش زنده بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ 24 مهر 1401 پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و فرایبورگ 24 مهر 1401

در طرف مقابل، فرایبورگ در 5 بازی اخیر خود شکست ناپذیر ظاهر شده است تا خط و نشانی برای قهرمان چند دوره بوندسلیگا بکشد. باید دید، آیا بایرنی‌ها توان مقابله با فرایبورگ را خواهند داشت یا خیر.

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ 24 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر