coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401 از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم لیورپول و منچستر سیتی در حالی از ساعت 19 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند که شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند. لیورپول بحران عجیبی را تجربه می‌کند و نونیز (مهاجم جدیدش) اصلا انتظارها را برآورده نکرده است. در مقابل، منچستر سیتی به خرید ارلینگ هالند بی‌رحم‌تر از همیشه شده است.  برای دیدن پخش زنده فوتبال لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401 تنها کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401

پخش زنده لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401

لیورپول تحت هدایت یورگن کلوب نسبت به فصل گذشته افت زیادی دارد. آنها بعد از رفتن سادیو مانه، نتوانسته‌اند جایش را پر کنند و نونیز که قرار بود، جای فیرمینو را در ترکیب لیورپول بگیرد، عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته است و به نظر می‌رسد، مقایسه نونیز و هالند روی این بازیکن اروگوئه‌ای تأثیر منفی‌ای گذاشته است. برای تماشای پخش آنلاین بازی منچسترسیتی و لیورپول 24 مهر 1401 با ما باشید.

پخش زنده لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401
پخش زنده فوتبال لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401 پخش زنده بازی لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401

لیورپول در 3 بازی آخر خود در لیگ برتر انگلیس یک برد، یک شکست و یک تساوی را تجربه کرده است. در حالیکه منچستر سیتی همه بازی‌هایش را برده است. شاید لیورپول رده یازدهمی با پیروزی مقابل منچستر سیتی از بحران خارج شود. نباید کلوب را دست کم گرفت. او تنها مربی‌ای است که مقابل پپ آمار برد دو رقمی دارد.

پخش زنده بازی لیورپول منچستر سیتی 24 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر