;
coinex

حضور Crypto.com در پاریس ؛ صرافی معروف 145 میلیون دلار هزینه کرد!

صرافی کریپتو دات کام 150 میلیون یورو در فرانسه سرمایه‌گذاری کرد. حضور Crypto.com در پاریس منجر به گسترش این صرافی در قاره اروپا خواهد شد.

بایننس تنها شرکت بین‌المللی رمزنگاری حاضر در کشور فرانسه نیست. صرافی کریپتو دات کام در بیانیه‌ای اعلام کرد که به زودی دفتر مرکزی منطقه‌ای خود را در پاریس مستقر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

حضور Crypto.com در پاریس

صرافی ارز دیجیتال Crypto.com، در بیانیه روز چهارشنبه خود اعلام کرد که 150 میلیون یورو (145.3 میلیون دلار) در فرانسه سرمایه‌گذاری کرده است.

این مبلغ صرف راه‌اندازی دفتر مرکزی اروپا در پاریس و استخدام استعدادهای محلی در زمینه‌های مختلف می‌شود. از جمله این زمینه‌ها می‌توان به حوزه انطباق، توسعه تجارت و محصول اشاره کرد. مرجع بازار فرانسه ملقب به AMF ماه گذشته مجوز قانونی Crypto.com‌ را صادر کرده و این صرافی را به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال ثبت نمود.

حضور Crypto.com در پاریس ؛ صرافی معروف 145 میلیون دلار هزینه کرد!

اریک آنزیانی (Eric Anziani)، مدیرعامل Crypto.com اعلام کرد که این شرکت مشتاق است که با سهامداران در سراسر بخش‌ها به تعامل بپردازد. این موضوع منجر به تسهیل اقتصاد دیجیتال جدید در فرانسه می‌شود.

تعدیل نیروی صرافی Crypto.com

طبق آمار رسمی، بیش از 50 میلیون نفر از محصولات Crypto.com استفاده می‌کنند. صرافی کریپتو دات کام علاوه بر خدمات اصلی خود، کارت نقدی ویزا و توکن بومی Cronos رو نیز به مشتریان فرانسوی خود ارائه خواهد داد.

کریپتو دات کام نیز همانند FTX به بازایابی ورزشی می‌پردازد. Crypto.com اوایل سال جاری اعلام کرد که در ماه آینده اسپانسر جام جهانی فوتبال خواهد شد. صرافی کریپتو دات کام سال گذشته قراردادی 100 میلیون دلاری با مسابقات فرمول 1 امضا کرد. از دیگر قراردادهای Crypto.com  می‌توان به قرارداد Philadelphia ers و همچنین Ultimate Fighting Championship اشاره کرد.

در سال جاری شرکت Crypto.com برخی از نیروهای خود را تعدیل کرد. در ماه ژوئن 5 درصد از کارکنان این شرکت اخراج شدند. کریپتو دات کام دو ماه بعد در گفتگو با Decrypt اعلام کرد که به زودی کارکنان بیشتری را اخراج خواهد کرد. علت اصلی تعدیل نیرو توسط شرکت‌های بزرگ حوزه ارزهای دیجیتال، رکود بازارهای مالی است.

گسترش فعالیت Crypto.com در اروپا

حضور Crypto.com در پاریس منجر به رشد مجدد این صرافی خواهد شد. کریپتو دات کام قصد دارد به طرز قابل توجهی فعالیت خود در قاره اروپا را گسترش دهد. صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا نیز در ماه می مجوز فعالیت در فرانسه را دریافت کرد. این اقدام فرانسه را به اولین کشور اروپایی تبدیل کرد که به Binance اجازه می‌دهد در حوزه قضایی کشور فعالیت کند.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل شرکت بایننس در ماه آپریل از سیاست‌های اقتصادی کشور فرانسه در قبال رمزارزها حمایت کرد. به عقیده CZ، دولت فرانسه در زمینه کریپتوکارنسی‌ها بسیار آگاه است. یکی از مقامات وزارت دارایی‌ اعلام کرد که فرانسه در حال تلاش برای حمایت از توسعه صنعت ارزهای دیجیتال است.

بانک مرکزی فرانسه سال گذشته رمزارزها را در یک سری معاملات اوراق قرضه دولتی مورد آزمایش قرار داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور Crypto.com در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر