;
coinex

جرم انگاری دروغ پراکنی در فضای مجازی در خصوص وضعیت کشور!

به‌تازگی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرده که دولت برای حفظ ثبات خود نیازمند ایجاد طرح جرم انگاری دروغ پراکنی در فضای مجازی است.

بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ارتباط با تظاهرات اخیر که تقریبا یک ماه است جریان دارد، اظهار کرده که تظاهرات پدیده‌ای است که در اکثر کشورهای جهان مشاهده می‌شود و در کشور ما نیز مردم معمولا با تجمع در مقابل وزارت‌خانه‌ها نارضایتی خود را اعلام می‌کنند. وی در ادامه نظرات شخصی خود را در ارتباط با اعتراضات اخیر مردم بیان کرد.

بیشتر بخوانید: مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی ؛ تهدید صریح روزنامه دولت!

جرم انگاری دروغ پراکنی در فضای مجازی در خصوص وضعیت کشور!

لازم به ذکر است که نوباوه در ارتباط با سلبریتی‌هایی که در فضای مجازی به پشتیبانی از معترضان پرداختند گفت: «در اروپا فضای مجازی همانند فضای حقیقی است و هر اقدامی که در خیابان‌ها به‌عنوان جرم شناخته می‌شود در فضای مجازی نیز جرم محسوب می‌شود و کشور ما نیز باید در این زمینه مانند کشورهای اروپایی اقدام کند!»

بیژن نوباوه

به گفته نوباوه طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، تنها جهت افزایش امنیت مردم مطرح شده است! در صورتی که طرح مذکور عملی شود، با افرادی که مشغول به انجام فعالیت‌های خلاف قانون کشور در فضای مجازی هستند، برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح جرم انگاری دروغ پراکنی در فضای مجازی چیست؟ به‌نظر شما چه کسانی مقصران اصلی وضعیت نابسامان کنونی کشور هستند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر