;
coinex

پخش زنده اتلتیکو مادرید رایو وایکانو 26 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده اتلتیکو مادرید رایو وایکانو 26 مهر 1401 از سری بازی‌های لالیگا اسپانیا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم اتلتیکو مادرید و رایو وایکانو در حالی از ساعت 22:30 به مصاف هم می‌روند که تیم مادریدی در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. برای دیدن پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید و رایو وایکانو 26 مهر 1401 تنها کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و رایو وایکانو 26 مهر 1401

پخش زنده اتلتیکو مادرید رایو وایکانو 26 مهر 1401

تیم رده سومی اتلتیکو مادرید از هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو شهر مادرید میزبان تیم رده دهمی رایو وایکانو خواهد بود. اتلتیکو مادرید در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 3 پیروزی شده است. در طرف مقابل، تیم رایو وایکانو در 5 بازی آخر خود متحمل 3 شکست شده است و تنها یک پبروزی را تجربه کرده است.

پخش زنده اتلتیکو مادرید رایو وایکانو 26 مهر 1401
پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و رایو وایکانو 26 مهر 1401 پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید و رایو وایکانو 26 مهر 1401

در حال حاضر، رئال مادرید شکست ناپذیر در صدر جدول قرار دارد و تیم بارسلونای ژاوی در تعقیب او است. یاران سیمئونه در صورت پیروزی مقابل رایو وایکانو با بارسلونا هم امتیاز می‌شوند و در صورتی که بارسلونا بازی این هفته خود را ببازد، حتی ممکن است جایگاه دوم را تصاحب نماید.

پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و رایو وایکانو 26 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر