;
coinex

رونمایی از شاهین متصل به اینترنت توسط سایپا ؛ تلاشی برای بهبود فروش نافرجام؟

خودروی محبوب سایپا به یک ویژگی منحصربه‌فرد مجهز شد. رونمایی از شاهین متصل به اینترنت در رویداد فناورانه خودروهای آینده باعث وجد تماشاگران شد.

رونمایی از شاهین متصل به اینترنت روز گذشته در رویداد فناورانه آینده برگزار شد. این خودرو با همکاری شرکت ایرانسل طراحی شده است. سایپا علاه بر رونمایی از این خودروی منحصر‌به‌فرد، آریا نیز به معرض نمایش درآورد. خودروی آریا سال بعد وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دور دوم مزایده خودروهای خارجی گمرک ؛ جزئیات زمان و نحوه برگزاری

رونمایی از شاهین متصل به اینترنت

شرکت سایپا با همکاری ایرانسل از خودروی شاهین با قابلیت اتصال به اینترنت ( Connected Car) رونمایی کرد. این خودرو در حالت معمولی همواره به اینترنت متصل است. این خودرو می‌تواند با استفاده از اینترنت با دستگاه‌های داخل و خارج از خودرو ارتباط برقرار کند. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مکان‌یابی و امکان ارسال اطلاعات مکانی، برخورداری از سرویس اشکال جهت برقراری ارتباط با مراکز خدماتی و امدادی در مواقع اضطراری و همین‌طور امکان ارسال گزارش دیاگ خودرو به سرویس نظارت بر اطلاعات و اعلام نتیجه به کاربر از طریق تلفن همراه راننده

بحث رونمایی از شاهین متصل به اینترنت برای اولین بار در روز 20 مهر در یک نشست عمومی مطرح شد. سایپا وعده داده بود که رونمایی از این خودرو در روزهای 25 و 26 مهر انجام خواهد داد. سایپا به وعده خود عمل کرده است و این خودروی منحصر‌به‌فرد در روز 25 مهر رونمایی شد.

رونمایی از شاهین متصل به اینترنت

رویداد فناورانه خودروهای آینده در مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت سایپا و با هدف معرفی دستاوردهای اخیر شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایش قابلیت‌ها و پتانسیل آن‌ها در بهبود و ارتقای صنعت خودروسازی کشور و همچنین پیشرفت تکنولوژیکی و توان علمی، تخصصی و فنی نخبگان و متخصصین حوزه، نمایش دستاوردهای شرکت‌های مختلف در عرصه تولید خودروهای برقی و هیبریدی، معرفی خودروهای متصل و زیرساخت‌ها و تجهیزات وابسته و تست و آزمون آن‌ها برگزار شده است.

سایپا در این رویداد عالوه بر رونمایی از شاهین متصل به اینترنت، خودروی آریا را نیز که سال بعد به بازار عرضه خواهد شد رونمایی کرد. بر اساس اعلام سایپا، این خودرو در دو نسخه متفاوت بنزینی و برقی که بر اساس پلتفرم SP تولید و وارد بازار خواهند شد.

سایپا همچنین گفته است که در خودروهای آینده خود از فناوری‌ها و آپشن‌هایی مانند، خودرو متصل، سیستم پیشگیری از برخورد، سیستم هشدار نقاط کور و غیره استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره رونمایی از شاهین متصل به اینترنت توسط سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر