;
coinex

احتمال لغو الکامپ در نتیجه محدودیت‌های اینترنتی

برخی منابع موثق در سازمان نصر تهران خبر از احتمال احتمال لغو الکامپ در نتیجه محدودیت‌های اینترنتی داده‌اند.

منابعی آگاه در نصر تهران در گفتگو با رسانه‌های فعال در حوزه تکنولوژی خبر داده‌اند که برخی شرکت‌های این نمایشگاه در نتیجه محدودیت‌ها و شرایط اینترنتی تمایلی به حضور در الکامپ ندارند و برخی دیگر نیز انصراف داده‌اند.

بیشتر بخوانید: توییت جنجالی ایلان ماسک درباره پهپادهای ایرانی ؛ جنگ پهپادی اول!

احتمال لغو الکامپ در نتیجه محدودیت‌های اینترنتی

حسین اسلامی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ابهام در برگزاری نمایشگاه الکامپ گفته که نصر از دو هفته پیش در حال بررسی شرایط برگزاری یا عدم برگزاری الکامپ است. او همچنین از انصراف برخی شرکت‌ها در هفته گذشته خبر داده است.

اسلامی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری الکامپ گفت:

«ما به عنوان صنف، نظر جمعی اعضا و شرکت‌کنندگان برایمان مهم است و در جلسه آتی هیات مدیره مبتنی بر نظرات اخذ شده تصمیم می‌گیریم.»

احتمال لغو الکامپ در نتیجه محدودیت‌های اینترنتی

پیش از این نیز موج‌های شدید کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران، برگزاری الکامپ را به تعویق انداخته بود، اما حالا خبرها حاکی از انصراف شرکت‌ها به علت شرایط اینترنت و مشکلات گسترده برای فعالیت است. در حال حاضر مشخص نیست در نمایشگاهی که قرار است از 19 آبان برگزار شود چند شرکت انصراف داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح جرم انگاری دروغ پراکنی در فضای مجازی چیست؟ به‌نظر شما چه کسانی مقصران اصلی وضعیت نابسامان کنونی کشور هستند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر